Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Τέλος ο Massa από τη Ferrari

Ελλάδα 6:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τέλος ο Massa από τη Ferrari

FORMULA 1

Τέλος ο Massa από τη Ferrari

FORMULA 1

Μετά από οκτώ σεζόν ως επίσημος οδηγός της Ferrari, το 2014 ο Φελίπε Μάσα δεν θα βρίσκεται στο Μαρανέλο! Ο Βραζιλιάνος επιβεβαίωσε τις φήμες, ανακοινώνοντας πως αυτή θα είναι η τελευταία σεζόν συνεργασίας του με την ιταλική ομάδα! ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Αναλυτικά η ανακοίνωση του 32χρονου: «Από το 2014 δεν θα οδηγώ για λογαριασμό της Ferrari. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για όλες τις νίκες και τις απίστευτες στιγμές που έχουμε βιώσει μαζί. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τη σύζυγό μου και την οικογένεια μου, τους υποστηρικτές και τους σπόνσορες μου. Από όλους σας απολάμβανα πάντα πλήρη υποστήριξη. Τώρα θα πιέσω όσο γίνεται περισσότερο, στους εναπομείναντες επτά αγώνες μου με τη Ferrari. Του χρόνου θέλω να βρω μία ομάδα που θα μου προσφέρει ανταγωνιστικό μονοθέσιο, ώστε να κερδίσω πολλούς ακόμα αγώνες αλλά και να διεκδικήσω τον παγκόσμιο τίτλο, πράγμα που παραμένει ο μεγάλος μου στόχος. Σας ευχαριστώ όλους».

Ο Μάσα έχει λάβει μέρος σε 186 Grand Prix, έχοντας πανηγυρίσει 11 νίκες, 15 Pole positions, 36 παρουσίες στο βάθρο, 14 ταχύτερους γύρους και 783 κερδισμένους βαθμούς.

Έκανε ντεμπούτο με τη Sauber το 2002, την επόμενη χρονιά είχε ρόλο δοκιμαστή στη Ferrari και μετά με τις ευλογίες των Ιταλών, επέστρεψε στην ελβετική ομάδα για να κάνει άλλες δύο σεζόν. Το 2006 ανέλαβε ρόλο επίσημου οδηγού στη Scuderia, στο πλευρό του Μίκαελ Σουμάχερ. Εκείνη τη χρονιά πανηγύρισε τα πρώτα του βάθρα, τις πρώτες του νίκες (Τουρκία, Βραζιλία).

Advertisement
Advertisement

Η κορυφαία στιγμή της καριέρας του, ήρθε το 2008 στον αγώνα της πατρίδας του, όπου πήγε διεκδικώντας τον τίτλο. Μετέτρεψε την έκτη pole εκείνης της σεζόν στην έκτη νίκη και μάλιστα, για μισό περίπου λεπτό ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής αφού όταν πήρε την καρό σημαία, ο Λούις Χάμιλτον ήταν σε μειονεκτική θέση. Ωστόσο ο Βρετανός προσπέρασε τον Τίμο Γκλοκ στη προτελευταία στροφή, παίρνοντας τη μπουκιά από το στόμα του Μάσα.

Τη κορύφωση της καριέρας του Βραζιλιάνου, διαδέχθηκε η σταθερή πτώση. Από τότε δεν έχει πάρει pole position, δεν έχει καταφέρει να πανηγυρίσει νίκη. Το εξωφρενικό ατύχημα στην Ουγγαρία το 2009, όταν χτυπήθηκε από ένα ελατήριο βάρους 800 γραμμαρίων που εκτοξεύτηκε από τη Brawn GP του Ρούμπενς Μπαρικέλο, ήταν για πολλούς η στιγμή που του κατέστρεψε τη καριέρα.

Advertisement

Τυχερός που ήταν ακόμα ζωντανός, άτυχος γιατί έχασε την υπόλοιπη σεζόν και μάλλον μαζί της και τη αυτοπεποίθηση του. Ακολούθησαν μέτριες έως κακές σεζόν, έμεινε δύο χρόνια εκτός βάθρου αλλά η Ferrari εξακολουθούσε να του δίνει πίστωση χρόνου. Ως εδώ όμως. Η πορεία του Βραζιλιάνου φορώντας κόκκινα θα ολοκληρωθεί στις 24 Νοεμβρίου και το Grand Prix της πατρίδας του.

Και τώρα, τι; Εύλογη η ερώτηση και η απάντηση έχει όνομα: Κίμι Ράικονεν. Όπως όλα δείχνουν ο Φινλανδός έχει υπογράψει με τη Ferrari και μετά από πέντε χρόνια θα επιστρέψει στην ομάδα με την οποία πανηγύρισε τον μοναδικό του τίτλο στη Formula 1. Βέβαια στη Formula 1 έχει αποδειχθεί πως δεν πρέπει να προτρέχουμε αλλά με τα σενάρια να θέλουν την ανακοίνωση της επιστροφής του την Τετάρτη (11/9), η στιγμή της ανακοίνωσης του Μάσα φαντάζει υπερβολικά βολική.

Advertisement