Απορρίφθηκε η ιδέα των δύο υποχρεωτικών pit stop
FORMULA 1Απορρίφθηκε η ιδέα των δύο υποχρεωτικών pit stop
FORMULA 1Τελικά η συνάντηση της Ομάδας Στρατηγικής και της Κομισιόν της Formula 1 είχε και αποφάσεις… ευρείας αποδοχής. Μία από αυτές ήταν η απόρριψη της πρότασης που έκανε λόγω για δύο υποχρεωτικά pit stop στα Grand Prix του 2014.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Σύμφωνα με αυτή τη πρόταση της Pirelli που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα περιοριζόταν η χρήσης της πιο σκληρής εκ των διαθέσιμων σε κάθε αγώνα γομών στο 50% της συνολικής απόστασης του αγώνα και της αντίστοιχης μαλακής στο 30% σε κάθε σετ.
Όμως εναρμονισμένες στην αρνητική αντίδραση του κοινού, οι ομάδες δεν είδαν με καλό μάτι αυτή την αλλαγή, με αποτέλεσμα η ιδέα αυτή να μη βρει υποστηρικτές. Αντίθετα, όπως έχετε ήδη διαβάσει στο NewsAuto, δόθηκε το πράσινο φως για τη διεξαγωγή τριήμερων δοκιμών στην πίστα του Μπαχρέιν, στις 17 με 19 Δεκεμβρίου.
Σε άλλες αποφάσεις που πάρθηκαν για το μέλλον του σπορ, από το 2015 θα εφαρμοστεί τελικά το budget cap, το όριο δηλαδή στους προϋπολογισμούς των ομάδων. Δεν θα περιλαμβάνει αμοιβές οδηγών και έξοδα marketing, δεν γνωστοποιήθηκε ακόμα ο μηχανισμός αστυνόμευσής του αλλά ούτε και το ποσό που θα αποτελέσει το χρηματικό όριο. Όλα όμως δείχνουν πως αυτό ίσως είναι και κάτω από τα 50 εκατομμύρια ευρώ.
Τέλος αποφασίστηκε η θέσπιση ποινής 5 δευτερολέπτων για τις πιο ασήμαντες αθλητικές παραβάσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. Μένει να αποσαφηνιστεί αν θα ζητηθεί απ’ όλες τις πίστες η δημιουργία ειδικής γραμμής όπου θα βραδυπορεί ο οδηγός με επιβάρυνση 5sec ή απλά θα προστίθεται στον τελικό του χρόνο μετά τον τερματισμό.