Υπάρχει ακόμα χρόνος για τα τρίτα μονοθέσια;
FORMULA 1Υπάρχει ακόμα χρόνος για τα τρίτα μονοθέσια;
FORMULA 1Ενώ η απειλή αποχώρησης από τη Formula 1 από πλευράς Red Bull δεν έχει εξαλειφθεί –τουλάχιστον όχι επίσημα-, η Mercedes τάσσεται για πολλοστή φορά υπέρ της χρήσης τριών μονοθεσίων από κάθε ομάδα αν υπάρξουν απώλειες.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Εκ μέρους της γερμανικής εταιρείας που πρέπει να σημειωθεί πως αρνήθηκε να δώσει μονάδες ισχύος στους «ταύρους», μίλησε ανοιχτά επί του θέματος ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων, Toto Wolff.
«Ακόμα δεν είναι πολύ αργά. Υπάρχει το ερώτημα σχετικά με το επιπλέον κόστος για τη χρήση ενός επιπλέον μονοθεσίου αλλά ως εκεί. Η κατασκευή του δεν είναι πρόβλημα. Έχουμε κάνει τους υπολογισμούς μας και παρότι δεν θα ήθελα να τους επισημοποιήσω, νομίζω πως τόσο οι δικοί μας όσο κι άλλων ομάδων, αποδεικνύουν πως μιλάμε για βιώσιμη λύση», είπε ο Αυστριακός στο Autosport.
Μάλιστα ο Wolff σημείωσε και τα οφέλη που θα έχει μία τέτοια κίνηση – πέρα από την αύξηση του grid: «Κάτι τέτοιο θα δώσει στις μικρές ομάδες την ευκαιρία να κερδίσουμε περισσότερα χρήματα, έχοντας οικονομική βοήθεια από κάποιους επιπλέον οδηγούς. Παράλληλα θα είχαν μεγαλύτερη προβολή στην τηλεόραση αλλά και γενικότερη προβολή στα ΜΜΕ. Και φυσικά, οι νέοι οδηγοί που προέρχονται από μικρότερες κατηγορίες, θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, σε ανταγωνιστικό περιβάλλον».
Ειδικά το τελευταίο σχόλιο, «φωτογραφίζει» τον προστατευόμενο της Mercedes Pascal Wehrlein που στα 20 του έγινε ο νεότερος πρωταθλητής στο DTM. Το επόμενο βήμα λοιπόν, θα πρέπει να είναι η F1.
Αν και το πιθανότερο είναι να μη δούμε τρίτα μονοθέσια το 2016 αλλά να δούμε τον νεαρό Γερμανό στη Marussia που από το 2016 θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes.