Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

FORMULA 1

Οι ομάδες της F1 συμφώνησαν σε σημαντικές αλλαγές κανονισμών

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Ένα ακόμα βήμα προς τη βιωσιμότητα του σπορ αλλά και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας, έκαναν οι ομάδες που συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1.

H βασικότερη αφορά στα όρια προϋπολογισμών που αποτέλεσαν αντικείμενο διαμάχης για πολύ καιρό. Ferrari και Red Bull ήθελαν τη μικρότερη δυνατή μείωση ενώ αντίθετα η McLaren προσπαθούσε να ρίξει το budget cup στα 100 εκατομμύρια δολάρια!

Τελικά συμφωνήθηκε το budget cap του 2021 να μειωθεί ακόμα περισσότερο από τα 175 εκατομμύρια δολάρια – συγκεκριμένα στα 145. Όμως αυτή θα είναι μόνο η αρχή αφού το 2020 θα πέσει στα 140 και την περίοδο 2023-2025 στα 135!

Από εκεί και πέρα, ως γνωστόν το μεγάλο πακέτο αλλαγών τεχνικών κανονισμών θα καθυστερήσει – αντί για του χρόνου, θα εισαχθεί το 2022. Αποφασίστηκε όμως να υπάρξει σημαντική μείωση στη δουλειά που θα μπορούν να κάνουν οι ομάδες στον τομέα της αεροδυναμικής – τόσο φέτος όσο και το 2021. Θα περιλαμβάνει νέο όριο στη δουλειά που μπορεί να γίνει στην αεροδυναμική σήραγγα αλλά και μέσα CFD ενώ τα επιτρεπτά όρια σε ότι αφορά στο R & D θα καθορίζονται από την τελική κατάταξη στη βαθμολογία της προηγούμενης σεζόν.

Υπήρξε πρόβλεψη και για τα μέρη που οι κατασκευαστές πουλούν σε άλλες ομάδες, όπως τα κιβώτια ταχυτήτων ή οι αναρτήσεις. Καθορίστηκε συγκεκριμένο ποσό πώλησης αυτών, που θα αφαιρείται από το budget cap.

Ακόμα επιβεβαιώθηκε πως τα φετινά μονοθέσια θα χρησιμοποιηθούν και το 2022, πως οι ομάδες δεν θα ασκήσουν βέτο σε πιθανή αλλαγή του αγωνιστικού format ώστε να διεξαχθούν όσο γίνεται περισσότεροι αγώνες, πως κάθε αγώνας που θα προστεθεί ή θα αφαιρεθεί από το καλεντάρι του 2021 θα φέρει αντίστοιχα αύξηση/μείωση του budget cap κατά 1 εκατομμύριο δολάριο ενώ θα περιοριστούν οι αναβαθμίσεις των υβριδικών μηχανών μέσα στη σεζόν και η δουλειά που οι κατασκευαστές θα επιτρέπεται να κάνουν στο δυναμόμετρο.

Διαβάστε ακόμα:
Πως ο Montezemolo παραλίγο να βρεθεί στο «τιμόνι» της F1

Σε συζητήσεις με τη Renault o Bottas!

Ποια προσωπικότητα επηρέασε περισσότερο την F1;

Δημοφιλή στο Protothema.gr