Menu
Live Κίνηση | Peugeot 208 DS 3 - DS 7 Crossback | Τιμές αυτοκινήτων

FORMULA 1

Η Haas απέρριψε τον Wehrlein

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

H Haas έχει ακόμα μία ελεύθερη θέση οδηγού για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2020 και εύλογα για αυτή υπάρχουν πολλοί… μνηστήρες!

Ο Romain Grosjean έχει ακόμα μερικούς αγώνες περιθώριο να πείσει την αμερικανική ομάδα να τον κρατήσει, την ώρα που ο Nico Hulkenberg φαντάζει ως μία ιδανική επιλογή αγωνιστικά. Όμως ο Γερμανός έχει έως τώρα επεισοδιακή σχέση με τον έτερο οδηγό της Haas, τον Kevin Magnussen. Ενδεχομένως να παίξει και αυτό τον ρόλο του.

Στο παιχνίδι προσπάθησε να μπει και ο Pascal Wehrlein που από πέρυσι έχει τεθεί εκτός της «οικογένειας» Mercedes και συμμετείχε σε 40 Grand Prix – το 2016 ως οδηγός της Manor κατακτώντας ένα βαθμό στο Grand Prix Αυστρίας και το 2017 ως οδηγός της Sauber, με συγκομιδή πέντε πόντων από την όγδοη θέση στο Grand Prix Ισπανίας και τη δέκατη στο Grand Prix Αζερμπαϊτζάν.

Η συνέχεια τον βρήκε το 2018 στο DTM αγωνιζόμενο με τη Mercedes, όπου κατέλαβε την όγδοη θέση στη βαθμολογία με 108 πόντους. Θεσμός τον οποίο κατέκτησε το 2015 όντας μάλιστα ο νεότερος πρωταθλητής της ιστορία.

Αδυνατώντας να βρει θέση στη Formula 1, ο 24χρονος στράφηκε και στη Formula E όπου συμμετείχε στη σεζόν 2018/2019 με τη Mahindra. Πήρε 58 πόντους έχοντας στο ενεργητικό του μία παρουσία στο βάθρο.

Όμως ο χρόνος που βρίσκεται ήδη εκτός κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αποτέλεσε αποτρεπτικό παράγοντα όπως παραδέχθηκε μιλώντας στο Starting Grid ο διευθυντής της Haas, Gunther Steiner.

«Ήταν στην πίστα πριν μερικούς αγώνες και ήρθε να με επισκεφτεί, να ρωτήσει αν υπήρχε πιθανότητα συνεργασίας. Του είπα πως δυστυχώς όχι, καθώς ήταν εκτός F1 επί δύο χρόνια και εμείς θέλουμε κάποιον με εμπειρία και συνεχή παρουσία στο σπορ», είπε ο Αυστριακός.

Δεδομένης της απουσίας άλλων επιλογών, όλα δείχνουν πως ο Wehrlein θα συνεχίσει στη Formula E και τη Mahindra τη σεζόν 2019/2020.

Δημοφιλή στο Protothema.gr