Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Η Ferrari γκρινιάζει για το «ενδιαφέρον» της Mercedes

Ελλάδα 4:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Ferrari γκρινιάζει για το «ενδιαφέρον» της Mercedes

FORMULA 1

Η Ferrari γκρινιάζει για το «ενδιαφέρον» της Mercedes

FORMULA 1

Καυστικός έναντι της Mercedes παρουσιάστηκε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Mattia Binotto.

Advertisement
Advertisement

Ο Ιταλός ήταν ενοχλημένος από τις πολλές δηλώσεις μελών της Mercedes σχετικά με τις επιλογές των «κόκκινων» σχετικά με τους οδηγούς τους – δηλαδή την απόφαση να μην ανανεώσουν το συμβόλαιο του Sebastian Vettel και να ανακοινώσουν πριν καν αρχίσει η σεζόν, πως στο τέλος της τη θέση του θα πάρει ο Carlos Sainz.

«Χαίρομαι που η Mercedes έχει πάντα γνώμη για τις αποφάσεις μας σχετικά με τους οδηγούς. Την ίδια ώρα με εκπλήσσει το γεγονός πως δεν έχουν υπογράψει ακόμα συμβόλαιο με τον Lewis Hamilton. Εμείς θα το είχαμε κάνει πολύ νωρίτερα. Σχετικά με τη δική μας απόφαση, πήραμε αυτή την απόφαση γιατί θέλαμε διαφάνεια για τον Seb. Έπρεπε να έχει χρόνο να σκεφτεί το μέλλον του, άρα δεν μπορούσαμε να καθυστερήσουμε την απόφαση», είπε ο Binotto στην εφημερίδα La Stampa.

Στη συνέχεια ο Ιταλός τεχνικός σχολίασε το ενδεχόμενο ο επόμενος σταθμός στην καριέρα του Γερμανού να είναι ο μεγάλος αντίπαλος της Scuderia – η Mercedes….

Advertisement
Advertisement

«Αν πήγαινε στη Mercedes, θα χαιρόμουν για εκείνον. Είναι ένας τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και του αξίζει να βρίσκεται σε μία κορυφαία ομάδα», είπε ο 50χρονος.

Κι επειδή όλη η συνέντευξη σχετιζόταν με το αντίπαλο δέος της ιταλικής ομάδας, ο Binotto κλήθηκε να σχολιάσει και την άρνηση των ασημί βελών σε ότι αφορούσε στην εφαρμογή της ιδέας με τα αντεστραμμένα grid. Μία πρόταση την οποία η Ferrari στήριξε.

Advertisement

«Είμαι απογοητευμένος, χάσαμε μία καλή ευκαιρία. Ειδικά αν τρέχεις εις διπλούν το ίδιο Grand Prix, όπως στην Αυστρία και την Αγγλία, υπάρχει το ρίσκο ο δεύτερος αγώνας να είναι απλά μία επανάληψη του πρώτου. Λυπάμαι, καθώς όλοι έχουμε κάνει συμβιβασμούς αυτή την περίοδο. Εξετάσαμε διαφορετικά format, μετά προέκυψε αυτή η ιδέα με την οποία συμφωνούσε και η FIA αλλά και οι 9 από τις 10 ομάδες. Όμως χρειαζόταν η άρνηση μίας για να μην εφαρμοστεί. Είναι κρίμα για το κοινό αλλά και το σπορ», είπε ο Binotto.

Η νέα σεζόν αρχίζει επιτέλους στις 5 Ιουλίου, με τη διεξαγωγή του αυστριακού Grand Prix στο Red Bull Ring.

Advertisement

Διαβάστε ακόμα:
Οι πιο επιτυχημένοι κατασκευαστές κινητήρων στην F1 (video)

Η F1 κινδυνεύει από έλλειψη… ανταλλακτικών!

Advertisement

O Ecclestone ψάχνει αγοραστή για τη Williams