Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Horner: Φταίει ο Briatore για τα προβλήματά μας!

Ελλάδα 21:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Horner: Φταίει ο Briatore για τα προβλήματά μας!

FORMULA 1

Horner: Φταίει ο Briatore για τα προβλήματά μας!

FORMULA 1

Η Renault σε αντίθεση με τους άλλους δυο κατασκευαστές κινητήρων στη F1, Ferrari και Mercedes δεν ξεκίνησε όπως θα ήθελε με την μονάδα ισχύος της.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Οι φετινές μονάδες ισχύος είναι αρκετά σύνθετες (turbo βενζινοκινητήρας 1.6lt, δυο ηλεκτροκινητήρες, χώρος αποθήκευσης ενέργειας) και θα χρησιμοποιηθούν φέτος για πρώτη φορά σε αγώνα.

Η Renault το 2009 όταν το KERS χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στη F1, άφησε την κατασκευή και λειτουργία του στις ομάδες που συνεργάζονταν, έτσι δεν έχει τόσο μεγάλη εμπειρία στην ανάκτηση ενέργειας. Η Red Bull έφτιαχνε το δικό της σύστημα KERS την περίοδο 2011 – 2013 όταν και τα μονοθέσια της πήραν 3 συνεχόμενους τίτλους. Το 2010 το KERS δε χρησιμοποιούνταν στη F1, για λόγους κόστους.

Advertisement
Advertisement

Μιλώντας για τη συνεργασία τους με τη Renault, o αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Racing, Christian Horner τόνισε μεταξύ άλλων: «Προσπαθούμε με την εμπειρία που έχουμε να τους να τους υποστηρίξουμε σε όλο το πακέτο ανάκτησης ενέργειας. Εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν είχαμε αναμειχθεί ως τώρα αλλά είναι απαραίτητο. Φτάσαμε σ’ αυτή την κατάσταση γιατί πριν πολλά χρόνια ο Flavio Briatore αποφάσισε πως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS) θα εξελιχθεί από την ομάδα της Renault F1 (σημερινή Lotus) και όχι από τη μητρική εταιρεία στο Βιρί Σατιγιόν. Μετέπειτα η Renault πούλησε την ομάδα και εμείς υποχρεωθήκαμε να εξελίξουμε το δικό μας σύστημα το οποίο ενσωματώσαμε στο κιβώτιο. Τώρα όμως στη νέα μονάδα ισχύος η ανάκτηση ενέργειας είναι θέμα του κατασκευαστή κινητήρα όπως πρέπει να είναι όμως στη Renault έχουν περισσότερα να μάθουν απ’ ότι οι Mercedes και Ferrari που διαθέτουν εμπειρία. Η αντίδραση τόσο η δική μας όσο και της Renault από τη στιγμή που εντοπίστηκαν τα προβλήματα είναι εξαιρετική».

Ο Horner (δεξιά) συζητά με τον επικεφαλής της Renault F1 Sport, Jean-Michel Jalinier. Ο Bernard Dudot είχε αυτό το ρόλο από το 1998 έως το 2003.