Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

GP Μ. Βρετανίας: 1-2 οι Mercedes στο FP2

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Αλλαγή σκηνικού στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας.

Αυτή τη φορά δεν είχαμε βροχή, ούτε πολλά απρόοπτα και οι Mercedes έκαναν το 1-2, με τον Valtteri Bottas να είναι ταχύτερος του Lewis Hamilton κατά μόλις 69 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ωστόσο, οι διαφορές από τον ανταγωνισμό δεν ήταν μεγάλες.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το σιρκουί του Νορθάμπτονσιρ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος είχε ανέβει στους 38. Στη διάθεσή τους ως σκληρή, μέση και μαλακή γόμα, έχουν τις C1, C2 και C3 αντίστοιχα, με την Pirelli να φέρνει τις πιο σκληρές επιλογές στη γκάμα της.

Σε αντίθεση με το FP1, είχαμε αρκετή δράση εξ αρχής, με τον Kimi Raikkonen να είναι από εκείνους που βγήκαν άμεσα στην πίστα. Πράγμα λογικό καθώς ο Φινλανδός έχει να καλύψει πολύ χαμένο έδαφος μετά τα προβλήματα που είχε το πρωί, που ανάγκασαν τους μηχανικούς της Alfa Romeo να αλλάξουν υβριδική μηχανή στο μονοθέσιό του.

Πέρασαν 18 λεπτά προτού δούμε τους κορυφαίους συνδυασμούς να γράφουν χρόνους, όλοι με τη μέση γόμα της Pirelli. Με αυτή ο Bottas έδειξε εξ αρχής το ρυθμό, με επίδοση στο 1.27.191, όντας μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τη Red Bull Racing του Max Verstappen και Ferrari του Charles Leclerc. Η προσπάθεια του Sebastian Vettel τον βρήκε στο γρασίδι ενώ ένα εντυπωσιακό τετ α κε στην τελευταία στροφή αλλά χωρίς συνέπειες, είχε και ο Robert Kubica με τη Williams.

Ο Bottas βρήκε λίγη περισσότερη ταχύτητα, με τον ταχύτερο στο FP1 Pierre Gasly να περνάει δεύτερος, την ώρα που ο Lewis Hamilton έκανε λάθη στους γύρους του, που τον κρατούσαν μακριά από τον teammate του.

Με τη συμπλήρωση μισής ώρας, ο Bottas κατέβηκε στο 1.26.7, με τους «ταύρους» να εξακολουθούν να είναι αυτοί που ακολουθούσαν. Πίσω στο pit lane, οι μηχανικοί της Haas δούλευαν πάνω στο μονοθέσιο του Romain Grosjean καθώς είχαν εντοπίσει μία διαρροή στα υδραυλικά.

Φτάνοντας στα μισά της διαδικασίας, οι κορυφαίοι συνδυασμοί έβαλαν τη μαλακή γόμα της Pirelli και οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν, με τον Bottas να είναι ξανά αυτός που έδειχνε το δρόμο, με τον Hamilton οριακά πίσω του, προτού ένα πρόβλημα που εντοπίστηκε σε μπουζί της W10 τον καθηλώσει στο γκαράζ της γερμανικής ομάδας.

Δεκαπέντε λεπτά πριν το τέλος του FP1, όλα… έσβησαν στη Renault R.S.19 του Daniel Ricciardo, προκαλώντας καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας για μερικά λεπτά. Η Mercedes έλυσε το πρόβλημα στο μονοθέσιο του Bottas και τον έβγαλε ξανά στην πίστα, με τα ασημί βέλη, τις Ferrari και τις Red Bull να δοκιμάζουν στο τελευταίο τέταρτο ξανά τη μέση γόμα, προσπαθώντας να αξιολογήσουν την καλύτερη δυνατή επιλογή ενόψει της μάχης της pole position, κι αυτό λόγω του νέου οδοστρώματος στο Σίλβερστον, που άλλαξε τα δεδομένα.

Στο φινάλε οι Mercedes ήταν λοιπόν στην κορυφή, με τον Leclerc ένα δέκατο μακριά και τον Vettel στα τέσσερα. Ο Gasly ήταν στο μισό δευτερόλεπτο, ενώ ο teammate του στη Red Bull, Max Verstappen, ήταν στα οκτώ δέκατα και ελάχιστα πίσω από τη McLaren του Lando Norris. Ωστόσο, με τον δικό του καλύτερο χρόνο να έρχεται με τη μέση γόμα.

Αναλυτικά η κατάταξη του FP2:

Δημοφιλή στο Protothema.gr