GP Κίνας: Hamilton – Alonso ταχύτεροι την Παρασκευή
FORMULA 1GP Κίνας: Hamilton – Alonso ταχύτεροι την Παρασκευή
FORMULA 1Η πρώτη ημέρα δράσης στη Σαγκάη αποδείχθηκε πως δεν ήταν ξανά μία βόλτα στο πάρκο για τις Mercedes. Μπορεί ο Lewis Hamilton να σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας αλλά είχε προβλήματα και τον Fernando Alonso πολύ κοντά του σε χρόνους. ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Έκπληξη της ημέρας η απόδοση της Ferrari στα χέρια του Ισπανού που ήταν ταχύς τόσο στην προσομοίωση των κατατακτήριων δοκιμών όσο και του αγώνα.
WHAT CAR
Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών χαρακτηρίστηκε από χαμηλές θερμοκρασίες και καταχνιά. Οι πιλότοι είχαν την ευκαιρία ν’ αξιολογήσουν τη μέση γόμα της Pirelli, την πιο σκληρή από τις διαθέσιμες γόμες στο Κινέζικο GP. Η άλλη γόμα είναι η μαλακή, μένει να δούμε αν όπως πέρυσι έτσι και φέτος οι ομάδες θα προσπαθήσουν να μεγιστοποιήσουν τη χρήση της μέσης γόμας. Οι ομάδες έκαναν χρήση του δικαιώματος να χρησιμοποιήσουν δοκιμαστές, έτσι είδαμε το Nasr στη Williams στη θέση του Bottas και τον Giedo van der Garde στη Sauber στη θέση του Sutil. Ο van der Garde εντυπωσίασε κινούμενος ταχύτερα από τον έτερο πιλότο της ομάδας, τον Esteban Gutierrez κατά 1.6 sec. Ο Μεξικάνος όμως είχε πρόβλημα με το συμπλέκτη και έχασε την 1η ώρα δοκιμών.
Ο Maldonado που νωρίτερα έκανε κριτική στους αγωνοδίκες για την ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση (σ.σ: λόγω της σύγκρουσης με τον Gutierrez στο Μπαχρέιν) είχε τη στιγμή του όταν έχασε τον έλεγχο της Lotus στην είσοδο της στροφής 9. Απ’ ότι φάνηκε στο on board replay ο οδηγός από τη Βενεζουέλα είχε επικεντρώσει την προσοχή του σε κάποια αλλαγή ρύθμισης στο τιμόνι. Ο Maldonado είχε και άλλες εξόδους από την πίστα όπως και μια σύγκρουση στην είσοδο των πιτ στη 2η περίοδο. Ο Hamilton ακούστηκε να παραπονιέται στους μηχανικούς για την ισορροπία κρατήματος του μονοθεσίου ενώ ο Raikkonen έμεινε άπραγος αντιμετωπίζοντας κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Ίσως αφορούσε το εμπρός μέρος της F14T που πετούσε στα χέρια του Alonso.
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών συνεχίστηκε η θετική εικόνα για τη Ferrari. Ο Alonso ήταν ανταγωνιστικός ακόμη και όταν ο Hamilton με τη μαλακή πλέον γόμα πίεσε την W05 επιτυγχάνοντας χρόνο που τον έφερε στην κορυφή της κατάταξης. Ο Alonso ήταν ταχύτερος όλων με τη μέση γόμα. Πέρα από τη Ferrari, βήματα προόδου έχει κάνει σαφώς και η Red Bull με τους Ricciardo-Vettel να δείχνουν ανταγωνιστικοί. Ο Vettel ακούστηκε να διαμαρτύρεται προς το τέλος τους μηχανικούς για το μονοθέσιο: «Σίγουρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα παιδιά…».
Αναλυτικά η κατάταξη της πρώτης περιόδου:
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι | |
1. | Fernando Alonso | Ferrari | 1m39.783s | 20 |
2. | Nico Rosberg | Mercedes | 1m40.181s +0.398s | 16 |
3. | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1m40.772s +0.989s | 23 |
4. | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1m40.970s +1.187s | 23 |
5. | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1m41.175s +1.392s | 16 |
6. | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1m41.366s +1.583s | 20 |
7. | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Renault | 1m41.505s +1.722s | 26 |
8. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m41.560s +1.777s | 9 |
9. | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1m41.629s +1.846s | 19 |
10. | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1m41.699s +1.916s | 14 |
11. | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1m41.977s +2.194s | 23 |
12. | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1m42.090s +2.307s | 24 |
13. | Felipe Nasr | Williams-Mercedes | 1m42.265s +2.482s | 13 |
14. | Giedo van der Garde | Sauber-Ferrari | 1m42.615s +2.832s | 16 |
15. | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1m42.733s +2.950s | 13 |
16. | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1m43.731s +3.948s | 22 |
17. | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | 1m44.038s +4.255s | 16 |
18. | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1m44.162s +4.379s | 17 |
19. | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | 1m44.270s +4.487s | 7 |
20. | Max Chilton | Marussia-Ferrari | 1m44.782s +4.999s | 20 |
21. | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 1m44.835s +5.052s | 22 |
22. | Kimi Raikkonen | Ferrari | – | 1 |
Αναλυτικά η κατάταξη της δεύτερης περιόδου:
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι | |
1. | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m38.315s | 25 |
2. | Fernando Alonso | Ferrari | 1m38.456s +0.141s | 28 |
3. | Nico Rosberg | Mercedes | 1m38.726s +0.411s | 30 |
4. | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1m38.811s +0.496s | 30 |
5. | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1m39.015s +0.700s | 31 |
6. | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1m39.118s +0.803s | 25 |
7. | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m39.283s +0.968s | 25 |
8. | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1m39.491s +1.176s | 29 |
9. | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1m39.537s +1.222s | 36 |
10. | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1m39.648s +1.333s | 26 |
11. | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1m39.736s +1.421s | 30 |
12. | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1m39.744s +1.429s | 29 |
13. | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Renault | 1m39.759s +1.444s | 28 |
14. | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 1m39.830s +1.515s | 25 |
15. | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1m40.124s +1.809s | 32 |
16. | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1m40.359s +2.044s | 32 |
17. | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 1m40.395s +2.080s | 30 |
18. | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1m40.455s +2.140s | 12 |
19. | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | 1m42.327s +4.012s | 27 |
20. | Max Chilton | Marussia-Ferrari | 1m43.473s +5.158s | 30 |
21. | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | 1m43.530s +5.215s | 32 |
22. | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 1m43.679s +5.364s | 32 |