Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

GP ΗΠΑ: Απάντησε ο Hamilton στο FP2

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Η δεύτερη πράξη σε ότι αφορούσε στις ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, που διεξάγεται στο Τέξας και αποτελεί τον δέκατο-ένατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, βρήκε στην κορυφή τον Lewis Hamilton.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το Circuit of the Americas υποδέχθηκε ξανά ομάδες και οδηγούς με λιακάδα. Όσο για τις θερμοκρασίες, παρέμειναν χαμηλές αφού αυτή του αέρα ήταν στους 15 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος στους 24!

Η 90λεπτη διαδικασία ξεκίνησε με αρκετή δράση, με τον Charles Leclerc να προλαβαίνει να περάσει στην κορυφή χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα, λίγο προτού ο Romain Grosjean προκαλέσει καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Ο οδηγός της Haas έχασε τον έλεγχο στα «s» και κατέληξε στις μπαριέρες, «πληγώνοντας» το ρύγχος του μονοθεσίου του και χάνοντας την -υπό δοκιμή- εμπρός αεροτομή.

Όταν είχαμε ξανά καθεστώς πράσινης σημαίας, ο οδηγός της Ferrari κατέβασε κι άλλο την καλύτερη επίδοση, στο 1.34.434, με τον Max Verstappen να τον ακολουθεί με τη Red Bull. Αμφότεροι με τη μέση γόμα της Pirelli.

Με τη συμπλήρωση μισής ώρας ο Antonio Giovinazzi είχε έξοδο με την Alfa Romeo, χωρίς ιδιαίτερες συνέπειες κι αμέσως μετά ο Lewis Hamilton πέρασε δεύτερος, παρότι «φορούσε» στη Mercedes του τη σκληρή γόμα!

Λίγο μετά, ο Kevin Magnussen έγινε ο πρώτος που επέλεξε τη μαλακή γόμα, ώστε να αρχίσει τις προσομοιώσεις κατατακτήριων. Και κάπου εκεί, οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν. Αρχικά ο Vettel έκανε 1.33.890, με τον Leclerc άμεσα να είναι ταχύτερος κατά 0.357sec. Η απάντηση ήρθε άμεσα από τον Hamilton που πήγε άλλα τρία δέκατα πιο κάτω, στο 1.33.232.

Έπειτα άρχισαν προσομοιώσεις μεγάλων αποστάσεων και σταμάτησαν οι «πυροβολισμοί» στην κορυφή. Είχαμε όμως αρκετές εξόδους, είδαμε εκτός πίστας -μεταξύ άλλων- τη Renault του Daniel Ricciardo, τη Ferrari του Vettel, την Toro Rosso του Daniil Kvyat με τον Ρώσο να χάνει τον έλεγχο στη στροφή 17.

Φινάλε λοιπόν με τον Hamilton που θέλει μόνο 4 βαθμούς για να σφραγίσει τον έκτο παγκόσμιο τίτλο του, να είναι ταχύτερος όλων. Με τις Red Bull και Ferrari τρία δέκατα του δευτερολέπτου μακριά.

Αναλυτικά η κατάταξη:

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr