GP Μπαχρέιν: Μπορεί απόψε η Ferrari να περάσει τη Mercedes;
FORMULA 1GP Μπαχρέιν: Μπορεί απόψε η Ferrari να περάσει τη Mercedes;
FORMULA 1Ο μεγάλος αγώνας στην πίστα του Σακχίρ ξεκινά με τη δύση του ήλιου (σ.σ: απευθείας 18:00 ΕΡΤ, ΟΤΕ). Αναμένεται να δοθεί μάχη ανάμεσα στους Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ, Φέτελ για τη νίκη.
TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
WHAT CAR
Η χθεσινή διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών δεν έκρυβε κάποια έκπληξη. Mercedes και Ferrari είναι στις δυο πρώτες σειρές της εκκίνησης, πρώτος ο Χάμιλτον, τέταρτος ο Ράικονεν. Πίσω τους βρίσκονται οι Ρικιάρντο, Μπότας, Μάσα, Χούλκενμπεργκ που θα δώσουν μάχη για την 5η θέση καιροφυλακτώντας για ένα στραβοπάτημα ή μηχανικό πρόβλημα των πρωτοπόρων. Ο σημερινός αγώνας θα κριθεί προφανώς στην εκκίνηση, στη στρατηγική που θα επιλέξουν οι οδηγοί και βέβαια στο ποιος θα κάνει τα λιγότερα λάθη.
Μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι αποκάλυψε: «Η θερμοκρασία έπεφτε και η πίστα γίνονταν πιο γρήγορη όσο περνούσε η ώρα. Περιμένουμε δυο ή τρία πιτ στοπ στον αγώνα των 57 γύρων. Οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχουν κανένα σετ καινούργιο για τον αγώνα. Υπάρχουν διαφορετικές εξίσου γρήγορες στρατηγικές για τον αγώνα».
Δεδομένου πως οι οχτώ πρώτοι εκκινούν με τη πολύ μαλακή γόμα, περιμένουμε στο πρώτο πιτ στοπ να βάλουν τη μαλακή γόμα. Έχουν σετ από αυτή ενώ ταυτόχρονα δουλεύει καλύτερα σε πιο υψηλή θερμοκρασία, όσο περνάει η ώρα στον αγώνα η θερμοκρασία θα πέφτει. Η πολύ μαλακή γόμα είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη μαλακή γόμα αλλά διαρκεί λιγότερο. Όποιος βάλει μέση γόμα θέλει να κάνει ένα πιτ στοπ λιγότερο. Όσοι πάνε για 3 πιτ στοπ θα μπουν κοντά στον 14ο γύρο για μαλακή γόμα, θα την ξαναβάλουν στον 29ο γύρο και το ίδιο θα κάνουν στον 43ο γύρο. Όποιος βάλει τη μέση γόμα στο πρώτο πιτ στοπ μπορεί να κάνει συνολικά δυο βάζοντας ξανά τη μαλακή στον 37ο γύρο. Όμως θα κινείται πιο αργά στην πίστα.
Δεδομένου ότι οι Ferrari έχουν περισσότερα σετ μέσης γόμας από τις Mercedes και ότι ο Ράικονεν επιχείρησε να δει πόσους γύρους μπορεί να κάνει με τη μέση γόμα, εκτιμούμε πως αν οι κόκκινοι επιλέξουν στρατηγική ενός πιτ στοπ λιγότερου θα το κάνουν για το Φινλανδό. Από κει και πέρα οι Mercedes θα μεγιστοποιήσουν τη χρήση της μαλακής γόμας και πιθανόν ο Φέτελ θα προσπαθήσει να τους κοντράρει χρησιμοποιώντας την ταχύτερη πολύ μαλακή γόμα.
Φωτογραφία από τις χθεσινές δοκιμές και το χαιρετισμό των τριών πρώτων. Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου την ίδια εικόνα θα δούμε απόψε στο βάθρο.
Η εικόνα που έχουμε μέχρι τώρα από τη χρήση των ελαστικών είναι:
QUALIFYING – TOP 8 |
1 Hamilton 1m29.493 Supersoft new |
2 Rosberg 1m29.570 Supersoft new |
3 Vettel 1m30.012 Supersoft new |
4 Raikkonen 1m30.244 Supersoft new |
5 Ricciardo 1m30.154 Supersoft new |
6 Bottas 1m31.853 Supersoft new |
7 Massa 1m31.155 Supersoft new |
8 Hulkenberg 1m31.620 Supersoft new |
Μεγαλύτερη απόσταση ως τώρα MEDIUM Raikkonen 19 γύροι SOFT Magnussen 19 γύροι SUPERSOFT Ricciardo 13 γύροι |
Καλύτερος χρόνος ανά γόμα MEDIUM Bottas 1m34.761s SOFT Rosberg 1m32.173s SUPERSOFT Hamilton 1m29.493s |