Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

GP Αυστρίας: Μικρές διαφορές, με διαφορετικές γόμες στο FP1

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Αρκετές υποσχέσεις για ένα ενδιαφέρον Σαββατοκύριακο μας άφησε η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας.

Η προσοχή των φίλων της Formula 1 είναι στραμμένη στο Red Bull Ring και εκεί, το FP1 ανήκε για μία ακόμα φορά στον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Lewis Hamilton. Ωστόσο, οι διαφορές είναι μικρές, με τη Ferrari του Sebastian Vettel να τον ακολουθεί από κοντά, χρησιμοποιώντας μάλιστα πιο σκληρά ελαστικά!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το Σπίλμπεργκ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, τον ήλιο να καίει, τη θερμοκρασία αέρα στους 28 βαθμούς Κελσίου ενώ εκείνη του οδοστρώματος φλέρταρε με τους 50.

Τα πράγματα ξεκίνησαν με το αριστερό για τον Valtteri Bottas καθώς η Mercedes ανακάλυψε μία διαρροή λαδιού στη W10 και αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί παλαιότερη υβριδική μηχανή. Ήταν ο Vettel με τη Ferrari αυτός που πήρε με τη συμπλήρωση 20 λεπτών τα ηνία, φορώντας τη μέση γόμα της Pirelli.

Στο μισάωρο από την έναρξη της 90λεπτης διαδικασίας ο Bottas βγήκε τελικά στην πίστα, την ώρα που βλέπαμε οδηγούς να εξερευνούν τα όρια της πίστας. Μετά από ένα σύντομο πέρασμα του Max Verstappen στην κορυφή, ήταν ο Charles Leclerc που ακριβώς στα μισά του FP1 κατέβηκε στο 1.05.409 χρησιμοποιώντας φρέσκο σετ μέσης γόμας.

Κι από εκεί και πέρα, τα μαλακά άρχισαν να δίνουν ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Λίγο πριν την ολοκλήρωση της πρώτης ώρας δράσης ο Bottas έκανε με αυτά την καλύτερη επίδοση, για να τον εκτοπίσει λίγο αργότερα ο teammate του, κατεβαίνοντας στο 1.04.838, έχοντας νωρίτερα αρκετούς γύρους με λάθη.

Ένα τέταρτο πριν το τέλος ο Vettel μπήκε σφήνα ανάμεσα στα δύο ασημί βέλη, όντας 144 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον παγκόσμιο πρωταθλητή και 17 ταχύτερος του Bottas, ωστόσο, έχοντας τη μέση γόμα της Pirelli!

Ο Leclerc ήταν στα τρία δέκατα, οι δύο Red Bull Racing στα 4 και 5 δέκατα ενώ best of the rest ήταν ξανά η McLaren, διά χειρός Carlos Sainz. O Ισπανός ήταν έξι δέκατα πίσω από την καλύτερη επίδοση, με τους υπόλοιπους να είναι εκτός δευτερολέπτου.

Προβλήματα για τη Renault, με το DRS να μη λειτουργεί σωστά στο μονοθέσιο του Daniel Ricciardo και τον Nico Hulkenberg να διαλύει την εμπρός πτέρυγά του χτυπώντας στα κερμπ της στροφής 9 και προκαλώντας καθεστώς κόκκινης σημαίας λίγο πριν το φινάλε της περιόδου.

Πρόβλημα που αντιμετώπισε νωρίτερα και ο Lance Stroll με τη Racing Point στη στροφή 4.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Δημοφιλή στο Protothema.gr