Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Γλιστρούσε παντού!

Ελλάδα 6:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γλιστρούσε παντού!

FORMULA 1

Γλιστρούσε παντού!

FORMULA 1

Το Μεξικό επέστρεψε στο καλεντάρι της Formula 1 μετά από 23 χρόνια και η πρώτη ημέρα δράσης στο Autodromo Hermanos Rodriguez αποδείχθηκε άκρως εντυπωσιακή.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)

Η βροχή που προηγήθηκε της πρώτης περιόδου αλλά και το πρόσφατα στρωμένο οδόστρωμα, αποτέλεσαν «παγίδες» στις οποίες πιάστηκαν πολλοί οδηγοί. Ανάμεσά τους δεν ήταν εκείνοι της Red Bull Racing, που είδαν την RB11 να παρουσιάζεται πιο ανταγωνιστική απ’ ότι περίμεναν.

Ειδικά ο Daniil Kvyat, σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, τόσο στην πρωινή πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, όσο και στη δεύτερη που ακολούθησε το απόγευμα.

Advertisement
Advertisement

«Είναι πολύ ωραία πίστα, διασκεδαστική και με πολλούς τεχνικούς τομείς όπου πρέπει να προετοιμάζεσαι για τις στροφές και να σκέφτεσαι διπλά πριν μπεις σε αυτές. Το κοινό ήταν ένθερμο και το κομμάτι του σταδίου δείχνει εξαιρετικό. Οι συνθήκες σήμερα αποτέλεσαν πρόκληση, πράγμα αναμενόμενο σε μία νέα πίστα. Βάσει όσων είδαμε σήμερα, δείχνουμε ανταγωνιστικοί και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Δεν θα είναι εύκολο, συνήθως τα ασημί μονοθέσια και κάποιοι άλλοι αντίπαλοί μας βρίσκουν περισσότερη ταχύτητα τα Σάββατα αλλά ελπίζω να διατηρήσουμε το δικό μας επίπεδο ανταγωνιστικότητας», είπε ο Ρώσος.

ricciardo-mex15-preps640tall

Εξίσου ανταγωνιστικός ήταν και ο Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός είχε αντίστοιχες εντυπώσεις από το σιρκουί της Πόλης του Μεξικού.

Advertisement

«Πρόκειται για μία ενδιαφέρουσα πίστα αλλά γλιστρούσε πολύ. Ακόμα και το απόγευμα που το οδόστρωμα είχε στεγνώσει, εξακολουθούσαμε να γλιστράμε. Πρόκειται για μία ξεχωριστή πίστα και νομίζω πως οι διοργανωτές έχουν κάνει καλή δουλειά. Είναι ευχάριστο που έχουμε τέτοια συμμετοχή από το κοινό, υπήρχε πολύς κόσμος στις κερκίδες. Δεν ήταν άσχημη Παρασκευή για εμάς, σε ομαδικό επίπεδο, μιας και η χάραξη της αγωνιστικής διαδρομής μας ταιριάζει. Μπορεί να χάνουμε έδαφος στη μεγάλη ευθεία αλλά τα γρήγορα “s” και τα κλειστά κομμάτια, μας ωφελούν. Δείχνουμε πιο ανταγωνιστικοί απ’ ότι περιμέναμε», είπε ο 26χρονος.