Αποστολή GP Κίνας: Απάντησε o Bottas
FORMULA 1Αποστολή GP Κίνας: Απάντησε o Bottas
FORMULA 1Με διαφορά 27 χιλιοστών του δευτερολέπτου ολοκληρώθηκε η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Κίνας!
Το NewsAuto έχεςι ταξιδέψει στην ασιατική χώρα για το Grand Prix #1000 στην ιστορία του σπορ, το οποίο η ταπεινή μας άποψη είναι πως μάλλον θα έπρεπε να διεξαγόταν σε μία πιο… ιστορική πίστη.
WHAT CAR
Το SAIC λοιπόν, η πίστα της Σαγκάης, δείχνει φαντασμαγορική αλλά η κατάστασή της και η οργάνωση του αγώνα, δεν εναρμονίζονται με τα επίπεδα που είδαμε για παράδειγμα πριν από δύο εβδομάδες στο Μπαχρέιν.
Συνήθως όμως φιλοξενεί πολύ ωραίους αγώνες κι αυτό ελπίζουμε να δούμε την Κυριακή. Παρά την επικράτηση της Ferrari στο FP1 και μάλιστα με τον Sebastian Vettel να χρησιμοποιεί τη μέση γόμα, στο FP2 είδαμε τη Mercedes στην κορυφή, διά χειρός Valtteri Bottas.
Ice cold tyres + one of F1’s trickiest corner complexes = 🔄🔄#ChineseGP 🇨🇳 #Race1000 pic.twitter.com/Y8RyazRBSA
AdvertisementAdvertisement— Formula 1 (@F1) April 12, 2019
Εν μέσω της χαρακτηριστικής για την περιοχή καταχνιάς και με τον ήλιο να αγνοείται, ο Φινλανδός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.33.330 και ήταν οριακά μπροστά από τον Γερμανό αντίπαλό του. Στα αρχικά στάδια, με τη σκληρή γόμα, ήταν τέταρτος και είχε και μία έξοδο στη στροφή 3. Όταν όμως έβαλε τη μαλακή, κατάφερε να κινηθεί κατά 27 χιλιοστά ταχύτερα του Vettel που νωρίτερα είχε γίνει ο πρώτος εκ των κορυφαίων συνδυασμών που είχε βάλει τη συγκεκριμένη γόμα.
Stroll has got into some serious battles with Vettel, Bottas and a close fight with Raikkonen
AdvertisementGreat action but it’s only practice… 😳#ChineseGP 🇨🇳 #Race1000 pic.twitter.com/j7gLEWDSs3
— Formula 1 (@F1) April 12, 2019
Τρίτος ήταν ο Max Verstappen με τη Red Bull-Honda να είναι ξανά 2 δέκατα πίσω από την ταχύτερη Mercedes. Όσο για τον Lewis Hamilton, ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω, καθώς δεν πέτυχε ένα καλό γύρο με τη μαλακή γόμα.
Best of the rest ήταν ο Nico Hulkenberg με τη Renault. Προβλήματα υπερθέρμανσης αντιμετώπισε ο Charles Leclerc, επιστρέφοντας πρόωρα στα pit με τη Ferrari του. Τη μισή διαδικασία έχασε ο Daniil Kvyat καθώς η Toro Rosso βρήκε μία «ανωμαλία» όπως τη χαρακτήρισε στη λειτουργία της υβριδικής μηχανής της Honda, η οποία και αντικαταστάθηκε.
Grosjean’s got front wing trouble 😬
AdvertisementIt looks as though it dropped on the straight, then set him into a lockup at Turn 14 💨#ChineseGP 🇨🇳 #Race1000 pic.twitter.com/k6thGp3ED7
— Formula 1 (@F1) April 12, 2019
Προβλήματα με την υβριδική μηχανή της Ferrari αντιμετώπισε και ο Antonio Giovinazzi της Alfa Romeo Sauber ενώ στη Haas ψάχνουν τους λόγους που πληγώθηκε η εμπρός αεροτομή του Romain Grosjean.
Αναλυτικά η κατάταξη: