Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1, Βαρκελώνη, 7η μέρα: Τον καλύτερο φετινό χρόνο ο Kimi!

Ελλάδα 1:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1, Βαρκελώνη, 7η μέρα: Τον καλύτερο φετινό χρόνο ο Kimi!

FORMULA 1

F1, Βαρκελώνη, 7η μέρα: Τον καλύτερο φετινό χρόνο ο Kimi!

FORMULA 1

O Kimi Raikkonen ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της προτελευταίας ημέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης της Formula 1, που διεξάγονται στην πίστα της Καταλονίας.

Advertisement
Advertisement

ΤΩΝ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ/ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ

To 1.22.765 που πέτυχε το πρωί ο 36χρονος, παρέμεινε η καλύτερη επίδοση – όχι μόνο της ημέρας αλλά γενικά των φετινών δοκιμών στη Βαρκελώνη. Αυτή ήρθε με τη νέα, πάρα πολύ μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli (με τα μωβ διακριτικά) που κάνει φέτος το ντεμπούτο της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Προτελευταία μέρα σήμερα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης με τον Kimi Raikkonen να σημειώνει με τη Ferrari SF16-H τον ταχύτερο φετινό χρόνο. Ο Φινλανδός χρησιμοποίησε τη νέα πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το μωβ σιρίτι που κάνει φέτος το ντεμπούτο της στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Advertisement
Advertisement

Η επίδοση του οδηγού της Ferrari ήταν 0.045sec κάτω από εκείνη που είχε πετύχει στο πρώτο τεστ ο teammate του, Sebastian Vettel. Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, στον πρώτο του γύρο το πρωί, ο «Iceman» δοκίμασε και το νέο σύστημα προστασίας (HALO) που προωθεί η FIA για την προστασία των οδηγών και μπορεί να το δούμε να εφαρμόζεται από το 2017. Αναφερόμενος σε αυτό, σχολίασε: «Εξεπλάγην αλλά δεν επηρεάζει σημαντικά την ορατότητα. Ίσως λίγο προς τα εμπρός. Αν και νομίζω πως αυτή δεν είναι η τελική εκδοχή της συγκεκριμένης λύσης».

Στη συνέχεια έχασε πάνω από δυο ώρες με πρόβλημα στην καλωδίωση του μονοθεσίου αλλά επέστρεψε στην πίστα και λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα, πέτυχε τον προαναφερθέντα χρόνο.

Advertisement

Το απόγευμα δεν κινήθηκε εξίσου γρήγορα αλλά «έγραψε» άλλους 66 γύρους που ισοδυναμούν με την απόσταση ενός Grand Prix στη Βαρκελώνη.

3 3d1
Το προστατευτικό σύστημα Halo που δοκίμασε ο Raikkonen για λογαριασμό της FIA.

Advertisement

Το απόγευμα τοποθέτησε εαυτόν στη δεύτερη θέση της κατάταξης ο Felipe Massa με τη Williams, όντας σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Raikkonen αλλά με την μαλακή γόμα (με τα κίτρινα διακριτικά), δηλαδή δύο «σκάλες» πάνω από εκείνη που είχε ο Φινλανδός αλλά και οι δύο οδηγοί που ακολούθησαν.

Αυτοί ήταν ο Nico Hulkenberg με τη Force India και ο Max Verstappen με τη Scuderia Toro Rosso. Ο Ολλανδός που ολοκλήρωσε την προετοιμασία του ενόψει της πρεμιέρας του 2016, δήλωσε: «Είχα δύο πολύ καλά τεστ όπου δείξαμε πως το μονοθέσιό μας είναι αξιόπιστο. Σήμερα πρόσθεσα άλλους 159 γύρους! Νιώθω αυτοπεποίθηση, δουλέψαμε σκληρά και έχουμε σημειώσει βελτίωση».

Στην δεύτερη θέση της προσωρινής κατάταξης βρέθηκε ο Hulkenberg αξιοποιώντας την ταχύτητα της Force India – Mercedes με τη μαλακή γόμα της Pirelli (κίτρινο σιρίτι). O πέμπτος χρόνος της ημέρας ανήκε στον Nico Rosberg που το πρωί ήταν ο ταχύτερος απ’ όσους χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα. Το απόγευμα ανέλαβε ο Hamilton στη θέση του, χρησιμοποιώντας πάλι τη μέση γόμα στην πιο γρήγορη εκ των 63 προσπαθειών του. Η Mercedes μοιράζει κάθε ημέρα στους δυο οδηγούς της καθώς η W07 δε μένει με τίποτα, βάζει πάρα πολλούς γύρους και είναι εξοντωτικό για έναν και μόνο άνθρωπο να συμπληρώνει 800km πίσω από το τιμόνι οιουδήποτε αυτοκινήτου πόσο μάλλον μονοθεσίου F1.

Advertisement

Hamilton-Barca16test1-g640

Μιλώντας μετά το τέλος της δράσης, ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκρουσε το καμπανάκι του κινδύνου για τον ανταγωνισμό: «Νιώθω πως είμαστε μάλλον σε ακόμα πιο ισχυρή θέση σε σχέση με πέρυσι. Ειδικά βάσει των χιλιομέτρων που έχουμε καλύψει έως τώρα στις δοκιμές».

Ο Fernando Alonso που σημείωσε τον έβδομο καλύτερο χρόνο της ημέρας, ήταν ο μοναδικός οδηγός που έκανε την κορυφαία του επίδοση χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli (κόκκινο σιρίτι). Με τα πάρα πολύ μαλακά ελαστικά η Manor του Pascal Wehrlein κατετάγη μπροστά από τη Red Bull του Daniil Kvyat που έκανε τη δική του καλύτερη επίδοση με τη μαλακή γόμα.

Πολύτιμα χιλιόμετρα κάλυψε για τη Renault o Jolyon Palmer ενώ μετά από δύο ημέρες γεμάτες προβλήματα, η Haas κατάφερε να κάνει προσομοιώσεις αγώνα. Ωστόσο ο Romain Grosjean είχε χατ-τρικ στις κόκκινες σημαίες! Δύο για εξόδους, το πρωί στη στροφή 4 και το απόγευμα στη στροφή 1, καθώς και μία λίγο πριν το τέλος της ημέρας όταν και το μονοθέσιό του ακινητοποιήθηκε στην άκρη της πίστας.

grosjean-barca16test1-a640

Συνολικά οι καλύτεροι χρόνοι της ημέρας και οι γύροι που κάλυψαν οι οδηγοί:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνοι Διαφορά Γύροι
1 Kimi Raikkonen Ferrari 1m22.765s 136
2 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m23.193s 0.428s 119
3 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m23.251s 0.486s 137
4 Max Verstappen Toro Rosso/Ferrari 1m23.382s 0.617s 159
5 Nico Rosberg Mercedes 1m24.126s 1.361s 81
6 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m24.760s 1.995s 116
7 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m24.870s 2.105s 118
8 Pascal Wehrlein Manor/Mercedes 1m24.913s 2.148s 48
9 Daniil Kvyat Red Bull/TAG Heuer 1m25.141s 2.376s 121
10 Jolyon Palmer Renault 1m26.224s 3.459s 98
11 Lewis Hamilton Mercedes 1m26.488s 3.723s 63
12 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m27.196s 4.431s 78

Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται και ολοκληρώνονται την Παρασκευή 4 Μαρτίου. Το επόμενο ραντεβού είναι στην Αυστραλία στις 18 του μήνα, για τις ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix της Μελβούρνης.