Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

F1 GP Σιγκαπούρης: Ο Leclerc ταχύτερος στο FP3!

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Μπορεί ο Charles Leclerc να μετράει δύο συνεχόμενες νίκες σε Βέλγιο και Ιταλία, ωστόσο η πρωτιά του στην τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Σιγκαπούρης, μόνο ως έκπληξη μπορεί να χαρακτηριστεί.

Κι αυτό διότι η χάραξη και τα χαρακτηριστικά της αγωνιστικής διαδρομής της Μαρίνα Μπέι, θεωρητικά βολεύουν περισσότερο τις Red Bull και Mercedes. Έτσι, η πρωτιά του Μονεγάσκου της Ferrari σίγουρα ανακατεύει την τράπουλα!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το μεγάλο λιμάνι της Ανατολής υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με τον ήλιο ακόμα να μην έχει δύσει, πράγμα που σήμαινε πως οι συνθήκες δεν ήταν αντιπροσωπευτικές εκείνων που οι οδηγοί θα αντιμετωπίσουν στη μάχη της pole position που θα αρχίσουν στις 4 το απόγευμα ώρα Ελλάδας. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 31 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος στους 38, με τα επίπεδα υγρασίας στο 58%.

Είδαμε ποικιλία στις επιλογές ελαστικών στο ξεκίνημα του FP3, με τον Valtteri Bottas να παίρνει νωρίς τα ηνία στην κατάταξη, χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα της Pirelli – όπως και ο teammate του που τον εκτόπισε λίγο μετά.

Αντίθετα οι Ferrari βγήκαν με τη μαλακή και ο Charles Leclerc τοποθέτησε εαυτόν στην κορυφή, κατεβαίνοντας στο 1.39.363 με τον Sebastian Vettel να τον ακολουθεί αλλά τον Hamilton να μπαίνει άμεσα ανάμεσά τους.

Με τη συμπλήρωση 20 λεπτών καπνός άρχισε να βγαίνει από το πίσω μέρος της Toro Rosso του Daniil Kvyat που επέστρεψε εσπευσμένα στα pit με τους μηχανικούς της ιταλικής ομάδας να σηκώνουν μανίκια για να λύσουν το πρόβλημα στην υβριδική μηχανή της Honda. Αυτό αφορούσε διαρροή λαδιού.

Ακριβώς στα μισά της ωριαίας περιόδου είχαμε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Υπαίτιος για αυτό ήταν ο Sergio Perez που χτύπησε στον τοίχο στην εξωτερική της στροφής 22.

Παρότι ο Μεξικανός επέστρεψε στα pit, στα 28.30 είχαμε τελικά κόκκινη σημαία ώσπου να απομακρυνθούν τα θραύσματα από το πληγωμένο μονοθέσιο της Racing Point.

Χρειάστηκε να φτάσουμε 21 λεπτά πριν την καρό σημαία για να δούμε ξανά δράση και έκτοτε είδαμε αρκετές αλλαγές στην κατάταξη. Αρχικά με τον Bottas να περνάει για λίγο πρώτος χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα, προτού ο Leclerc έσπασε το φράγμα του 1.39, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1.18.192. Ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Φινλανδό, με την ίδια γόμα!

Βγαίνοντας στην πίστα για τις δικές του τελικές προσπάθειες ο Hamilton έκανε ένα σπάνιο τετ α κε στη στροφή 3 αλλά ήταν τυχερός καθώς δεν είχε επαφή με το τοίχο. Και όταν κατάφερε να ολοκληρώσει γύρο, ανέβηκε δεύτερος, δύο δέκατα πίσω από τον Leclerc, την ώρα που ο Vettel και ο Bottas ήταν στα έξι.

Αντίθετα οι Red Bull ήταν ένα δευτερόλεπτο μακριά και μάλιστα με τον Alex Albon μπροστά από τον Verstappen. Επιδόσεις που σίγουρα ήταν πολύ μακριά του αναμενομένου και μένει να φανεί αν ήταν αντιπροσωπευτικές της δυναμικής των RB15 ή οι ταύροι έπαιζαν… κρυφτούλι.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Δημοφιλή στο Protothema.gr