Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Ουγγαρίας: Η πίεση στον Νόρις

Ελλάδα 23:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(59) "F1 GP Ουγγαρίας: Η πίεση στον Νόρις"
    

F1 GP Ουγγαρίας: Η πίεση στον Νόρις

FORMULA 1

Στον τελευταίο αγώνα πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα ο Λάντο Νόρις καλείται να απαντήσει στη νίκη του Πιάστρι πριν μια εβδομάδα και να κλείσει την μεταξύ τους διαφορά στην βαθμολογία.

Advertisement
Advertisement

Η μάχη για το πρωτάθλημα οδηγών έχει γίνει και επίσημα πια υπόθεση των δύο οδηγών της McLaren. Και ο Όσκαρ Πιάστρι έχει το πάνω χέρι μετά την μεγάλη νίκη του στο Βέλγιο.

Ο Αυστραλός κατάφερε στην εκκίνηση να εξουδετερώσει το πλεονέκτημα της pole του Νόρις και πλέον έχει διαφορά 15 πόντων από τον teammate του στην βαθμολογία. Η διαφορά αυτή μπορεί να μην είναι πολύ μεγάλη ακόμη. Ωστόσο με μία νίκη στην Ουγγαρία ο Όσκαρ θα απέχει πια μία νίκη σχεδόν από τον Νόρις.

Κατά συνέπεια ο Λάντο πρέπει να τερματίσει μπροστά από τον Όσκαρ στο Hungaroring. Τα καλά νέα για τον Βρετανό είναι πώς η πίστα της Ουγγαρίας του ταιριάζει γάντι. Τα πηγαίνει πάντα περίφημα εκεί και δεν υπάρχει κάποιος λόγος για τον οποίον ο Νόρις δεν θα κέρδιζε και φέτος τον Όσκαρ εκεί σε απόλυτο ρυθμό.

Advertisement
Advertisement

Αλλά έχουμε δει επανειλημμένα ότι ο Νόρις δεν μετατρέπει εύκολα τις poles του σε νίκες. Και στην Ουγγαρία -πέρα από τον εαυτό του- θα τον δυσκολέψει και ο καιρός. Τα προγνωστικά κάνουν λόγο για βροχή στο FP3 αλλά και στον αγώνα. Έτσι, ο αγώνας θα έχει λογικά πολλές ανατροπές.

Σε αυτές αλλά και στην φύση του σιρκουί ποντάρει η Ferrari. Η Scuderia τα είχε πάει εξαιρετικά με τον Λεκλέρ στο Μονακό φέτος. Και ίσως αυτός να είναι ένας από τους λίγους αγώνες στους οποίους οι Λεκλέρ-Χάμιλτον θα προβληματίσουν πραγματικά τις McLaren. Αουτσάιντερ οι Φερστάπεν και Mercedes.

Χαρακτηριστικά σιρκουί-Ελαστικά

Η κλειστή και τεχνική χάραξη της πίστας απαιτεί τη μέγιστη αυτοσυγκέντρωση από τους οδηγούς. Οι συνήθως υψηλές θερμοκρασίες, δοκιμάζουν τις αντοχές μηχανικών μερών και ελαστικών. Η αρχική διαδρομή ήταν ακόμη πιο αργή, ωστόσο μετά τις  μετατροπές του 2003 και σε συνδυασμό με το DRS τα προσπεράσματα είναι εφικτά.

Advertisement

Η πρώτη ζώνη εκτείνεται κατά μήκος της κεντρικής ευθείας ενώ η δεύτερη από την έξοδο της στροφής 1 μέχρι πριν την 2. Το σημείο ανίχνευσης τους, όμως, είναι κοινό, στην τελευταία στροφή. Το μήκος της διαδρομής είναι 4,381 χιλιόμετρα και η καρό σημαία πέφτει έπειτα από 70 γύρους.

Τα πιο εντυπωσιακά περάσματα είναι εκείνα στην ταχύτατη ανηφορική στροφή 4 ενώ στην έξοδο της 11 οι οδηγοί πολλές φορές υπερβαίνουν τα όρια της πίστας. Πολύ τεχνική είναι και η τελευταία στροφή ιδίως στην επίτευξη σωστού  πλασαρίσματος για προσπέρασμα στο τέλος της μεγάλης ευθείας.

Advertisement

Η Pirelli φέρνει τις C3, C4 και C5 γόμες του φάσματός της στην Ουγγαρία ως σκληρή, μέση και μαλακή αντίστοιχα. Αυτό καθιστά τις δύο στάσεις στον αγώνα μάλλον υποχρεωτικές.

Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά, ζωντανά από τον ANT1 (ο αγώνας) και τον ANT1+(όλο το τριήμερο). Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 01/08
    14:30:FP1
    18:00: FP2
  • Σάββατο 02/08
    13:30: FP3
    17:00: Κατατακτήριες Δοκιμές
  • Κυριακή 03/08
    16:00: Αγώνας

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Βασέρ: Ευχαριστημένος από τον Χάμιλτον
Βασέρ: Ανανέωσε με την Ferrari
F1: Δείτε το GP Ουγγαρίας αποκλειστικά σε ANT1 και ANT1+