Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

FORMULA 1

F1 GP Μονακό: Πρίγκιπας Verstappen!

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Ο Max Verstappen πήρε μία πολύ σημαντική νίκη στο Grand Prix του Μονακό, σε έναν αγώνα όπου τα απρόοπτα περιορίστηκαν… πριν την εκκίνηση!

Με τον Pole man Charles Leclerc εκτός εξίσωσης, ο οδηγός της Red Bull Racing πανηγύρισε τη νίκη-χρυσάφι, με τους Carlos Sainz και Lando Norris να τον πλαισιώνουν με τη Ferrari και τη McLaren αντίστοιχα.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η Κυανή ακτή υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, θερμοκρασία αέρα στους 22 βαθμούς ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 31. Δίχως να υπάρχει απειλή βροχής.

Όμως για τη Ferrari, η απειλή υπήρχε στον αέρα αφού μετά την χθεσινή έξοδο του poleman Charles Leclerc, υπήρχε έντονη ανησυχία σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων. Πιθανή αλλαγή, θα έφερνε ποινή 5 θέσεων στο grid αλλά τόσο στους ελέγχους το βράδυ του Σαββάτου, όσο και σε εκείνους το πρωί της Κυριακής, η Scuderia έκρινε πως ήταν όλα καλά.

Ωστόσο, βγαίνοντας από τα pit με προορισμό το grid, η SF21 του Μονεγάσκου αντιμετώπισε προβλήματα. Αρχικά εκτιμήθηκε πως αφορούσαν στο κιβώτιο, εκ των υστέρων ανακοινώθηκε πως ήταν στον αριστερό άξονα μετάδοσης – απόρροια της σύγκρουσης με τις μπαριέρες. Έτσι, ο Leclerc δεν εκκίνησε καν!

Έτσι, στην πρώτη σειρά της εκκίνησης έμεινε μόνος του ο Verstappen, που όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα άφησε πίσω του τους Valtteri Bottas και Carlos Sainz. Μάλιστα, στην εκκίνηση δεν είχαμε απρόοπτα, δεν άλλαξε θέση κανένας στην πρώτη δεκάδα!

Και ελλείψει επαφών με τις μπαριέρες, η κατάταξη παρέμενε σταθερή μέχρι την ώρα που άρχισαν τα pit stop. Ο Lewis Hamilton μπήκε στον γύρο 30, επιδιώκοντας το undercut. Ένα γύρο μετά τον μιμήθηκε ο teammate του όμως όλα πήγαν στραβά.

Οι μηχανικοί της Mercedes δεν μπορούσαν να αλλάξουν τον εμπρός δεξιά τροχό, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη του Μπότας.

Όμως τα χειρότερα ήρθαν όταν πέντε γύρους μετά, μπήκε για να βάλει σκληρά ελαστικά και ο Sergio Perez. Ο Μεξικανός ήταν πίσω από τον Χάμιλτον, επέστρεψε στην πίστα τρεις θέσεις μπροστά του – στην τέταρτη θέση!

Ένα πέρασμα νωρίτερα, ο Verstappen είχε εξυπηρετηθεί δίχως προβλήματα. Έτσι ο Ολλανδός ήλεγξε τον αγώνα και διαχειρίστηκε τη διαφορά του από τον Sainz μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Για τον Ισπανό, που ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμα του στη Formula 1, ήταν το πρώτο βάθρο ως οδηγός της Ferrari ενώ πίσω τους, είχαμε μάχη για το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου.

Με τα ελαστικά του Lando Norris φαγωμένα, ο Perez τον έπιασε με 10 γύρους ακόμα να απομένουν. Ωστόσο, o Βρετανός κατάφερε να κρατηθεί μπροστά δίχως να ιδρώσει και να επιστρέψει σε θέσεις βάθρου!

Πίσω τους, ο Sebastian Vettel έκανε τον καλύτερό του αγώνα ως οδηγός της Aston Martin, με τον Pierre Gasly να τον ακολουθεί. Όσο για τον Hamilton, όντας κολλημένος στην έβδομη θέση, προσπάθησε να πάρει το μέγιστο δυνατό κάνοντας pit stop στο γύρο 68/78. Έβαλε τη μαλακή γόμα, με στόχο να κυνηγήσει τον ένα βαθμό του ταχύτερου γύρου. Τον οποίο και πήρε.

Όγδοος ήταν ο Lance Stroll με την Aston Martin ενώ ο Esteban Ocon κράτησε την ένατη θέση, παρά την πίεση των δύο Alfa Romeo. Το ιταλικό μονοθέσιο που βαθμολογήθηκε ήταν αυτό του Antonio Giovinazzi.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Στη βαθμολογία των οδηγών, ο Verstappen είναι πλέον 4 πόντους μπροστά από τον Χάμιλτον ενώ στους κατασκευαστές, η Red Bull Racing 1 πόντο μπροστά από τη Mercedes.

Διαβάστε επίσης:
F1 Vlog με guest star τον Πέτρο Πολυχρονίδη (video)
F1: Νέο πολυετές συμβόλαιο του Norris με τη McLaren
Οι πλουσιότεροι των πλουσίων στον γαλαξία της F1!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto