Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Βραζιλίας: Κέρδισε και στο φινάλε ο Vettel

Ελλάδα 11:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Βραζιλίας: Κέρδισε και στο φινάλε ο Vettel

FORMULA 1

GP Βραζιλίας: Κέρδισε και στο φινάλε ο Vettel

FORMULA 1

Ολοκληρώθηκε το φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1, επιβεβαιώνοντας οτι ο Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ο απόλυτος κυρίαρχος της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Τι κι αν κέρδισε το πρωτάθλημα πολύ νωρίς και με περίσσια άνεση. Τι και αν κερδίζει συνέχεια από το Βέλγιο (από τον Αύγουστο).

Τι και αν ο teammate του Μάρκ Γουέμπερ έκανε τον τελευταίο του αγώνα και θα ήταν ένα όνειρο ζωής να τελειώσει την καριέρα του στην F1 με μία νίκη. Ο Φέτελ, δεν «άφησε» πουθενά. Πήρε την ένατη συνεχόμενη νίκη σε ένα GP και ολοκλήρωσε μες τον καλύτερο τρόπο μία φανταστική χρονιά.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ολοκλήρωσε τη φετινή χρονιά με τον τρόπο που αρμόζει σ’ έναν παγκόσμιο πρωταθλητή. Κέρδισε για 9ο συνεχή αγώνα, ένα ρεκόρ που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία της F1.ωΤο πανηγύρισε δε με το συνήθη τρόπο που αυτός καθιέρωσε από την Ινδία και μετά… τα donut. Ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του ήθελε όσο τίποτα τη νίκη αλλά περιορίστηκε τελικά στη 2η θέση.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί άσχημα και να χάνει την πρωτοπορία από το Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Γερμανός πρωταθλητής πίεσε ασφυκτικά τον συμπατριώτη του και τον πέρασε στο τέλος του πρώτου γύρου. Αντίστοιχα ο Γουέμπερ άρχισε να πιέζει τον Αλόνσο τον οποίο και πέρασε ανεβαίνοντας 2ος. Η βροχή που ποτέ δεν ήρθε σε συνδυασμό με το ρυθμό του Φέτελ οριοθέτησαν την προσπάθεια του Αυστραλού.

Στη Ferrari ήθελαν 15 βαθμούς παραπάνω από τη Mercedes για να πάρουν τη 2η θέση στους κατασκευαστές και η σύγκρουση του Χάμιλτον με το Μπότας τους έδωσε προς ώρας ελπίδα. Τελικά όμως δεν τα κατάφεραν.

Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον αναφέρθηκε στη σύγκρουση με το Μπότας που κατέληξε για τον ίδιο σε ποινή διέλευσης που του επέβαλαν οι αγωνοδίκες θεωρώντας τον υπαίτιο για τη σύγκρουση: ” Μαντεύω ότι πήρα ποινή για τη σύγκρουση που προκάλεσα μ’ ένα μονοθέσιο που ήταν ένα γύρο πίσω και προσπάθησε να με περάσει. Δεν ξέρω τι έγινε πραγματικά πρέπει να δω το replay.  Δε βγάζω άκρη όσο το σκέφτομαι. Έκανα αριστερά. Με πέρασε στα φρένα και ακουμπήσαμε Προφανώς έκανα κάποιο λάθος. Είμαι απογοητευμένος που χάθηκαν τόσοι βαθμοί για την ομάδα. Πλησίαζα τον Αλόνσο πριν τη σύγκρουση και νομίζω ότι θα μπορούσε να τον κοντράρω. Ευτυχώς τελικά πήραμε τη 2η θέση στους κατασκευαστές. Όμως δεν ήταν μια καλή χρονιά για μένα. Ελπίζω να τα πάω καλύτερα στο μέλλον”.

Ο Μάσα αποχαιρέτησε τους συμπατριώτες του και τους τιφόζι με σβούρες αλά Φέτελ. Του χρόνου θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Williams. Ο Γουέμπερ έβγαλε το κράνος του πριν σταματήσει και στο βάθρο ήταν εμφανώς συγκινημένος…

Advertisement
Advertisement

To πρωτάθλημα του 2014 έχει ήδη ξεκινήσει και ο πρώτος αγώνας θα έρθει σε 112 μέρες στις 16 του Μάρτη στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης. Με υβριδικούς υπερτροφοδοτούμενος 6κύλινδρους κινητήρες χιλίων εξακοσίων κυβικών εκατοστών και πολλές αλλαγές. Μένει να δούμε αν υπάρχει κάποιος ικανός να εκθρονίσει το Φέτελ…

Στο βάθρο των νικητών η παρουσιάστρια F1, του βραζιλιάνικου TV Globo, Γκλέντα Κοσλόφσκι πήγε να ξεκινήσει ως είθιστε τις δηλώσεις από το νικητή Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός όμως ιπποτικά την προέτρεψε να ξεκινήσει από το Γουέμπερ που ολοκλήρωσε την καριέρα του στη F1. Η εν λόγω ενέργεια πάντως δεν μπόρεσε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από την εμφανή ψυχρότητα ανάμεσα στους δυο πιλότους της Αυστριακής ομάδας.  Ο Γουέμπερ ευχαρίστησε όλους στην ομάδα και έκανε ιδιαίτερη μνεία σ’ όσους τον βοήθησαν στα πρώτα βήματα της καριέρας του όταν βρίσκονταν ακόμη στην Αυστραλία.

Advertisement

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ Red Bull-Renault 1h32:36.300
2. Γουέμπερ Red Bull-Renault + 10.452
3. Αλόνσο Ferrari + 18.9
4. Μπάτον McLaren-Mercedes + 37.3
5. Ρόσμπεργκ Mercedes + 39.0
6. Πέρεζ McLaren-Mercedes + 44.0
7. Μάσα Ferrari + 49.1
8. Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari + 1:04.2
9. Χάμιλτον Mercedes + 1:12.9
10. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
11. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 1 γύρο
12. Γκουτιέρεζ Sauber-Ferrari + 1 γύρο
13. Σούτιλ Force India-Mercedes + 1 γύρο
14. Κοβαλάινεν Lotus-Renault + 1 γύρο
15. Βερν Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
16. Μαλντονάντο Williams-Renault + 1 γύρο
17. Μπιανκί Marussia-Cosworth + 2 laps
18. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault + 2 γύρους
19. Τσίλτον Marussia-Cosworth + 2 γύρους