Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

FORMULA 1

Χρησιμοποίησε και τις 3 γόμες στη Μόντσα ο Gasly!

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
Gasly-monza20-a1000x600

Ο οδηγός της AlphaTauri, Pierre Gasly, πανηγύρισε στο ιταλικό Grand Prix την παρθενική του νίκη στη Formula 1 – μία επιτυχία που ήρθε χρησιμοποιώντας και τις τρεις διαθέσιμες γόμες από την Pirelli.

Η κόκκινη σημαία και η διακοπή του αγώνα στον 26ο γύρο, είχε ως αποτέλεσμα όλοι οι οδηγοί ν’ αλλάξουν ελαστικά στο pit lane. Έτσι ο αγώνας της Μόντσα μετατράπηκε σε ένα σπριντ 27 γύρων, που εκκίνησε στις 17:20 τοπική ώρα.

Ο οδηγός της Racing Point, Lance Stroll, ο οποίος τερμάτισε τρίτος, επωφελήθηκε από τη διακοπή και έκανε αλλαγή «δωρεάν». Ήταν ο μόνος οδηγός που δεν είχε σταματήσει προτού εμφανιστεί η κόκκινη σημαία.

Είδαμε διάφορες στρατηγικές ελαστικών πριν τη διακοπή ενώ όταν ο αγώνας επανεκκίνησε, επελέγησαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες, χωρίς όμως να γίνει άλλο pit stop. Οι πρώτοι έξι στην τελική κατάταξη επέλεξαν τη μέση γόμα.

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
Σκληρή C2: Επελέγη από το Lewis Hamilton για το τελευταίο μέρος: Επίσης χρησιμοποιήθηκε από το νικητή Gasly στο δεύτερο stint, πριν την κόκκινη σημαία.
Mέση C3: Χρησιμοποιήθηκε από τους περισσότερους οδηγούς στην επανεκκίνηση. Συνδύασαν έτσι ταχύτητα και διάρκεια, ώστε να πραγματοποιήσουν ένα βιαστικό σπριντ ως τον τερματισμό.
Μαλακή C4: Χρησιμοποιήθηκε από τους οδηγούς της Alfa Romeo και τον Esteban Ocon της Renault, στο δεύτερο μισό του αγώνα, μετά την επανεκκίνηση. Επίσης μ’ αυτή εκκίνησαν οι δέκα πρώτοι στην αρχή του αγώνα.

Ο Mario Isola, επικεφαλής Formula 1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, δήλωσε σχετικά: «Όλες οι γόμες μας απέδωσαν καλά σήμερα. Η στρατηγική αγώνα καθορίστηκε και καταστρώθηκε εκ νέου λόγω της κόκκινης σημαίας. Είχε προηγηθεί η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, όλα αυτά συνετέλεσαν στην δημιουργία ενός ιδιαίτερα ασυνήθιστου και διασκεδαστικού grand prix. Τελικά είχαμε έναν αγώνα sprint 27 γύρων μέχρι τον τερματισμό. Όλοι οι οδηγοί έπρεπε να διαχειριστούν τα ελαστικά τους κατά τη διάρκεια του δεύτερου μέρους του αγώνα. Συγχαρητήρια στον Pierre Gasly και στην AlphaTauri για μια άριστα κατακτημένη νίκη που θα θυμόμαστε. Συγχαρητήρια και στους Carlos Sainz με McLaren και Lance Stroll με Racing Point που τερμάτισαν στη 2η και 3η θέση ενός απίστευτου ιταλικού Grand Prix: οι τρεις πρώτοι οδηγοί ακολούθησαν τελείως διαφορετικές στρατηγικές».

Gasly-monza20-pirelli-a1000x600

Διαβάστε επίσης:
Η αναδόμηση της Ferrari μπορεί να πάρει χρόνια!

Επίσημο: Η Renault μετονομάζεται σε Alpine F1 Team

Video: Πως ο Hamilton έκανε τον ταχύτερο γύρο στην ιστορία της F1

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto