Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Αποκάλυψη για τη νέα Renault RS19

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Μετά τις Haas F1 και Scuderia Toro Rosso, η Renault F1 έγινε η τρίτη ομάδα που παρουσίασε το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2019!

Η RS19 είναι το «όπλο» με το οποίο η γαλλική ομάδα σκοπεύει να γεφυρώσει το χάσμα από τις τρεις πρώτες ομάδες, ώστε να συνεχίσει τη συνεχή πρόοδο που παρουσίασε τα τελευταία τρία χρόνια, ολοκληρώνοντας τις σεζόν κατά σειρά στην ένατη, την έκτη και την τέταρτη θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών.

Το νέο μονοθέσιο είναι προφανώς εναρμονισμένο με το νέο γράμμα των κανονισμών σε ότι έχει να κάνει με την αεροδυναμική, τις διαστάσεις των εμπρός και πίσω αεροτομών αλλά και τη διάταξη των barge boards.

Αλλαγή έχουμε στο όνομα της υβριδικής μηχανής που θα κινεί το κιτρινόμαυρο μονοθέσιο, καθώς θα ονομάζεται Renault E-Tech 19, ώστε να «καθρεφτίζεται» η υβριδική γκάμα επιβατικών οχημάτων της γαλλικής μάρκας.

Βέβαια η άλλη μεγάλη αλλαγή αφορά στην έλευση του Daniel Ricciardo, που πίστεψε στο όραμα των ανθρώπων της Renault κι άφησε τη Red Bull Racing για να βρεθεί στο πλευρό του Nico Hulkenberg.

«Η Renault έχει σπουδαία ιστορία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, άρα το να είμαι μέλος του επόμενου βήματος στο ταξίδι της στη Formula 1, αποτελεί μία συναρπαστική πρόκληση. Είμαι εδώ για να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα γίνεται εντός πίστας αλλά και για να φέρω ενέργεια στην ομάδα. Θέλω να αποτελέσω ελατήριο στο επόμενο βήμα όλων, όχι μόνο γιατί αυτή είναι η δουλειά αλλά κι επειδή έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Όλα όσα έμαθα το 2018, θα με κάνουν καλύτερο ενόψει 2019. Είμαι πιο ώριμος, έχω περισσότερη σαφήνεια σχετικά με το που πάω και στοχεύω αυτό να φανεί με τα αποτελέσματά μου εντός πίστας», είπε ο Ricciardo.

Όσο για τον Hulkenberg, πρόσθεσε: «Έχουμε εξελιχθεί πολύ από το ξεκίνημα του 2017 κι αυτό είναι κομμάτι του πλάνου μας προς την επίτευξη των μακροπρόθεσμων στόχων που έχουμε θέση. Όταν ήρθα στην ομάδα, οι υποδομές της ήταν ακόμα άγουρες, έχουμε όμως προχωρήσει πολύ από τότε. Θέλω να πάρω τα μέγιστα από τον εαυτό μου, την ομάδα και το μονοθέσιο. Το σημαντικό είναι να κάνουμε ένα βήμα προς τα εμπρός σαν ομάδα και να αποδίδουμε καλύτερα σε σταθερή βάση».

Πράγματι η Renault F1 έχει αναβαθμίσει πλήρως τις εγκαταστάσεις της στο Βιρί Σατιγιόν της Γαλλίας και κυρίως στο Ένστοουν της Αγγλίας, εκεί όπου «γεννήθηκε» η RS19. Είδαμε από πρώτο χέρι τις αλλαγές σε πρόσφατη επίσκεψή μας στο στρατηγείο της γαλλικής ομάδας. Υπάρχει σαφής αναβάθμιση, τόσο στην αεροδυναμική σήραγγα και το δυναμόμετρο του κιβωτίου αλλά και στα τμήματα παραγωγής, σχεδιασμού κτλ. Αξίζει να σημειωθεί πως το δυναμικό της ομάδας έχει αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με το 2016.

«Έχουμε το momentum που αποδεικνύει πως οι επενδύσεις μας αποδίδουν», σημείωσε ο επικεφαλής της Renault F1, Cyril Abiteboul. «Από τους 9 βαθμούς της ένατης θέσης του 2016, στους 57 βαθμούς της έκτης θέσης το 2017 και στους 122 της τέταρτης θέσης πέρυσι. Ξεκινάμε τη νέα σεζόν με στόχο να συνεχίσουμε αυτή τη βελτίωση. Όχι κάποια συγκεκριμένη θέση στους κατασκευαστές ή συγκεκριμένο αριθμό βαθμών. Θέλουμε να συνεχίσουμε την ανοδική τροχιά και να βρεθούμε πιο κοντά στις πρώτες ομάδες».

Το πρώτο δείγμα γραφής εντός πίστας για τη νέα Renault RS19 είναι στις 18 Φεβρουαρίου όταν και αρχίζουν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης ενόψει της νέας σεζόν, οι οποίες θα διεξαχθούν στην πίστα του Μονμελό στη Βαρκελώνη.

Δημοφιλή στο Protothema.gr