Αποκάλυψη για τη νέα Ferrari SF70H (updated)
FORMULA 1Αποκάλυψη για τη νέα Ferrari SF70H (updated)
FORMULA 1Διαδικτυακά πραγματοποίησε και φέτος η Scuderia Ferrari τα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθεσίου, αυτού με το οποίο θα μάχεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2017! Το όνομά του: SF70H!
ΤΩΝ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ/ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
WHAT CAR
Μετά τις Williams, Renault, Force India και Mercedes, η ιταλική ομάδα έδειξε το κατακόκκινο μονοθέσιό της, ξεκινώντας την παρουσίαση με ένα σύντομο video και μετά, με τους οδηγούς της Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi να ποζάρουν εκ των αριστερών, το επικεφαλής της Gestione Sportive Maurizio Arrivabene και τον τεχνικό της διευθυντή Mattia Binotto εκ των δεξιών. Αυτό είναι το 63ο μονοθέσιο στην ιστορία της Scuderia Ferrari.
Υιοθετώντας τους νέους κανονισμούς που γνώμονα έχουν να κάνουν τα μονοθέσια πολύ ταχύτερα, έχει μεγαλύτερο πλάτος και φορά τα φαρδύτερα ελαστικά της Pirelli (κατά 6cm εμπρός και 8cm πίσω). Σε σχέση με το περυσινό μονοθέσιο έχει μακρύτερο ρύγχος και εμπρός αεροτομή σε σχήμα βέλους.
Χωρίς να δείχνει όσο κομψή η Mercedes W08 EQ Power+ αλλά με παρόμοια τάση αναζήτησης ακραίων λύσεων σε ότι αφορά στους νέους τεχνικούς κανονισμούς, η SF70H έχει πολύ επιθετικό σχεδιασμό στα sidepods που είναι φαρδιά αλλά ιδιαίτερα λεπτά. Ιδιαίτερο σχεδιασμό συναντάμε και στα bardeboards καθώς και εντυπωσιακά χωροθετημένο πίσω μέρος.
Διαθέτει μεγάλο κάθετο shark fin πάνω από το κάλυμμα του κινητήρα και στην κορυφή αυτού, τα βαφτισμένα ως «φτερά γλάρου», το μικρό πτερύγιο που είδαμε και τους Γερμανούς να δοκιμάζουν στην πορεία της πρώτης ημέρας κινηματογράφησης του μονοθεσίου τους.
Αλλαγή έχουμε και στη διάταξη της ανάρτησης που όμως διατηρεί τη φιλοσοφία ράβδων ώσης μπροστά και έλξης πίσω. Οι Ιταλοί κάνουν λόγο ακόμα και για ανασχεδιασμένα μπουλόνια που θα διευκολύνουν τη δουλειά των μηχανικών κατά τη διάρκεια των pit stop ενώ στο μέτωπο της υβριδικής μηχανής, η 062 έχει μόνο μερικώς ανασχεδιασμένα μέρη.
Όλα αυτά, μόλις μερικά 24ωρα προτού αρχίσουν οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης καθώς το πρώτο τεστ αρχίζει τη Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου, στην πίστα της Βαρκελώνης.