Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Fleet Cars

Προσοχή στις χρεώσεις συγκεκριμένης εταιρείας leasing…

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Το newsauto.gr αποκαλύπτει το… λογαριασμό που απέστειλε γνωστή εταιρεία χρονομίσθωσης σε πελάτη, που έληξε η σύμβαση μίσθωσης του εταιρικού του αυτοκινήτου.

Ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων την Ελλάδα περνάει από την leasing διαδικασία. Το φαινόμενο αυτό έχει διογκωθεί μάλιστα τα τελευταία χρόνια, τόσο από τις εταιρείες, τους ελεύθερους επαγγελματίες, όσο και από ιδιώτες.

Ωστόσο σύμφωνα με τις επώνυμες καταγγελίες που έχουμε, κάποια γνωστή από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά μακροχρόνιων μισθώσεων έχει βρει τρόπο να… πλανάρει και να εισπράττει υπέρογκα ποσά, με τη λήξη των συμβάσεων μίσθωσης, όταν ο κάτοχος – πελάτης δεν επιθυμεί να συνεχίσει το leasing και επιστρέφει το όχημα στην εταιρεία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του  newsauto.gr  λοιπόν, η συγκεκριμένη εταιρεία leasing φαίνεται πως κάνει υπερβολικές και ανύπαρκτες χρεώσεις καθώς είναι ξεκάθαρο από το τιμολόγιο που σας παραθέτουμε πως σε πελάτη τους, που αποφάσισε να μην συνεχίσει τη χρονομίσθωση, απέστειλαν τον «λογαριασμό» ύψους 1.715,51 ευρώ για επισκευές που θα πραγματοποιούσαν στο συγκεκριμένο πολυτελές αυτοκίνητο που επιστρέφονταν. Ωστόσο από όλες τις χρεώσεις η… κορυφαία όλων αφορούσε στην εργασία αντικατάστασης των ελαστικών η οποία χρεώθηκε με 128,80 ευρώ!

Ναι σωστά διαβάσατε! Χρέωσαν την εργασία αντικατάστασης των ελαστικών τη στιγμή που κανένα βουλκανιζατέρ δεν χρεώνει την αντικατάσταση των ελαστικών καθώς όποιος πελάτης αγοράζει καινούρια ελαστικά, τοποθετούνται δωρεάν!

Από την άλλη υπάρχουν ένα σωρό άλλες χρεώσεις οι οποίες αφορούν σε μικροεπισκευές γρατζουνιών στο αμάξωμα αλλά και στις ζάντες, με ιδιαίτερα υψηλό κόστος…

Στελέχη της αγοράς αυτοκινήτου επισημαίνουν στο newsauto.gr πως τα αυτοκίνητα που βγαίνουν σε δημοπρασίες από εταιρείες χρονομίσθωσης (αυτα που επιστρέφονται από τους χρήστες leasing) σχεδόν ποτέ δεν διαθέτουν καινούργια ελαστικά (καλείται ο νέος πωλητής ή πελάτης να τα αλλάξει) και ούτε έχουν επισκευασμένες μικρογρατζουνιές . Σημειώστε φυσικά πως όλα τα παραπάνω κόστη σπάνια υπερβαίνουν τα 100-200 ευρώ

 

Πολλές είναι και οι σχετικές καταγγελίες απο πελάτες της συγκεκριμένης εταιρείας, στη σελίδα της στο Facebook

 

Η αντίδραση του πελάτη!

Μόλις o πελάτης της συγκεκριμένης εταιρείας leasing αντίκρισε το ποσό χρέωσης για ένα αυτοκίνητο που δε θα έχει στην κατοχή του, φυσικά και αρνήθηκε να το καταβάλει καθώς στα 3 χρόνια κατοχής του, είχε διανύσει τα χιλιόμετρα που προέβλεπε το συμβόλαιο και βέβαια για να το αποκτήσει είχε προκαταβάλει το 50% της αξίας λιανικής του ενώ κάθε μήνα κατέβαλε και ένα αρκετά υψηλό ποσό το οποίο αφορούσε στην μίσθωσή του.

Στο τέλος της τριετίας το υπόλοιπο ποσό που είχε απομείνει υπολογίζονταν σε περίπου 9.000 ευρώ, αλλά ο χρήστης του οχήματος επειδή δεν ήθελε να το αποκτήσει (δικαίωμα εξαγοράς) εξαιτίας της υψηλής κατανάλωσης καυσίμου όπως μας είπε, αποφάσισε να το επιστρέψει στην εταιρεία leasing που συνεργάστηκε.

Σημειώστε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πωλείται στην αγορά ως μεταχειρισμένο με μέση τιμή 17.000 ευρώ με την εταιρεία leasing να βγάζει έτσι και αλλιώς αρκετά επιπλέον χρήματα όταν το δημοπρατήσει ως μεταχειρισμένο. Παρόλα αυτά χρέωσε στον πελάτη της άλλα 1.715,51 ευρώγια επισκευές… 

 

Διαβάστε επίσης:

Lockdown: Θέμα τα Τέλη Κυκλοφορίας…

Lockdown: Πως μπορείτε να πάτε σε έκθεση ΙΧ και συνεργείο

Αυτά είναι τα δικαιώματα των ντελιβεράδων!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto