Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: SUV

Fleet Cars

Που θα γίνουν προσλήψεις και θα δοθεί πριμ παραγωγικότητας;

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Θέματα πλήρωσης θέσεων αορίστου και ορισμένου χρόνου προσωπικού σε ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ και ΟΣΕ αλλά bonus επιβράβευσης περιλαμβάνει νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.

Προσλήψεις στον ΟΑΣΑ όπως επίσης και στις θυγατρικές του, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ, παράταση των συμβάσεων μεταφορικού έργου των ΚΤΕΛ αλλά και τη δυνατότητα χορήγησης χρηματικού ποσού (bonus) ως επιβράβευσης παραγωγικότητας στους υπαλλήλους στον ΟΣΕ και άλλες ρυθμίσεις για τους υπαλλήλους της εταιρείας Αττικό Μετρό ρυθμίζονται, μεταξύ άλλων, σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τίτλο: «Εταιρικής διακυβέρνησης των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας κλπ» αλλά και σε τροπολογία που έχει κατατεθεί στο παραπάνω νομοσχέδιο.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής υποστήριξε στο Σώμα της Βουλής, τις διατάξεις που αφορούν εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

  1. Ειδικότερα τα άρθρα 39 έως και 41 αφορούν την εταιρεία ΟΑΣΑ, καθώς και τις θυγατρικές της, ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ, και προβλέπουν:

-τη διαδικασία πρόσληψης του πάσης φύσεως προσωπικού των τριών αυτών εταιρειών,

-τη διαδικασία πλήρωσης των θέσεων των γενικών τους διευθυντών,

-το μισθολογικό καθεστώς των μελών των διοικητικών τους συμβουλίων, καθώς και των εργαζομένων και των στελεχών των εταιρειών αυτών.

Επισημαίνεται ότι το ΑΣΕΠ θα συνεχίσει να κάνει τους ελέγχους των προσλήψεων.

2.Με το άρθρο 42, προβλέπεται η δυνατότητα παράτασης κατά ένα έτος των υφιστάμενων συμβάσεων παροχής υπηρεσιών επιβατικών οδικών μεταφορών και συμβάσεων υπεκμίσθωσης. Δηλαδή των συμβάσεων που έχουν υπογραφεί με τα ΚΤΕΛ για την εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου. Το γεγονός δε, ότι η παράταση των συμβάσεων, αλλά και του όποιου πρόσθετου έργου, ορίζεται να γίνει με τους ίδιους όρους των υφιστάμενων και ισχυουσών συμβάσεων, διασφαλίζει πλήρως το δημόσιο συμφέρον. Κι αυτό γιατί το κόστος παροχής των υπηρεσιών αυτών είναι πολύ μικρότερο έναντι του κόστους παροχής από τους δημόσιους συγκοινωνιακούς φορείς Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

3.Το άρθρο 43 του νομοσχεδίου, έχει ως θέμα το μισθολογικό και συγκεκριμένα αντιμετωπίζεται το ζήτημα της επιστροφής αποδοχών και παροχών από τους εργαζόμενους στην Αττικό Μετρό. Ως απόρροια της ένταξης της εταιρείας στον νόμο 3429, προβλέφθηκε η εφαρμογή μίας σειράς διατάξεων, που ψηφίσθηκαν από το έτος 2010 και μεταγενέστερα, οι οποίες αποσκοπούσαν στην περιστολή του μισθολογικού κόστους του δημόσιου τομέα. Οι διατάξεις αυτές επέβαλαν μισθολογικές ρυθμίσεις και περιστολή δαπανών, κατά τα πρότυπα του στενού δημόσιου τομέα. Με την εν λόγω διάταξη προβλέπεται ότι δεν θα αναζητηθούν – σε ποσοστό 90% – ήδη καταβληθείσες αποδοχές και παροχές στους εργαζόμενους και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας.

Η διάταξη αφορά αποδοχές κι αμοιβές που χορηγήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου 2010 μέχρι σήμερα. Και για το υπόλοιπο 10%, θα εκδοθεί σχετική ΚΥΑ από το Οικονομικών και το Υποδομών.

4.Επίσης κατατέθηκε και υποστηρίχθηκε τροπολογία, με την οποία ρυθμίζονται τα θέματα πλήρωσης θέσεων αορίστου και ορισμένου χρόνου, προσωπικού των εταιρειών ΟΣΕ Α.Ε. και ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε και επιλύονται ζητήματα πλήρωσης θέσεων διευθυντών και γενικών διευθυντών.

Προβλέπεται η δυνατότητα χορήγησης χρηματικού ποσού – πριμ παραγωγικότητας – ως επιβράβευση παραγωγικότητας, στους υπαλλήλους των εταιρειών, όταν επιτυγχάνουν μετρήσιμους στόχους, που τίθενται από το Διοικητικό Συμβούλιο κι εγκρίνονται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών. Η εν λόγω ρύθμιση παρέχει στις εταιρείες το αναγκαίο πλαίσιο για την ταχεία, αξιοκρατική και διαφανή στελέχωσή τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτοί είναι οι 177 νέοι υπάλληλοι που επέλεξε η ΣΤΑΣΥ ΑΕ
Εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας από τον ΟΑΣΑ!
ΚΤΕΛ: Έρχεται ανώτατη επιτρεπόμενη χρέωση των επιβατών ανά χιλιόμετρο!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto