Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Λεωφορεία Mercedes με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα

Ελλάδα 1:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Λεωφορεία Mercedes με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα

Fleet Cars

Λεωφορεία Mercedes με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα

Fleet Cars

Η Daimler Buses θα προσφέρει οχήματα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε κάθε κατηγορία έως το 2030 – διττή στρατηγική βασισμένη στις μπαταρίες και το υδρογόνο.

Advertisement
Advertisement

Επικέντρωση αρχικά στις βασικές αγορές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής.

Η Mercedes-Benz και η Daimler Buses στοχεύει να προσφέρει οχήματα μπαταρίας και υδρογόνου με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε κάθε κατηγορία έως το 2030. Έως το 2039, στις βασικές αγορές της Ευρώπης θα πωλούνται μόνο καινούρια οχήματα, τα οποία έχουν τοπικά ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.

Advertisement
Advertisement

Πέραν της επέκτασης της γκάμας οχημάτων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, η Daimler Buses διευρύνει επίσης και τις υπηρεσίες της ως πάροχος ολοκληρωμένων υπηρεσιών για τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις των πελατών της. Αυτό ανακοίνωσε ο Till Oberworder, Επικεφαλής της Daimler Buses, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Μάνχαϊμ.

Στην πορεία προς τον εξηλεκτρισμό της μεταφοράς επιβατών παγκοσμίως, η Daimler Buses σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό υπεραστικό λεωφορείο της το 2025 και τουριστικά με σύστημα κίνησης με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου από τα τέλη της δεκαετίας.

Advertisement

«Η φιλοδοξία μας ως παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή λεωφορείων είναι σαφής: Θέλουμε να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και να ωθήσουμε τη μετάπτωση στις μεταφορές, η οποία είναι αναγκαία προκειμένου να τα καταφέρουμε» δήλωσε ο Till Oberworder, Επικεφαλής της Daimler Buses.

Mercedes-Benz eCitaro

Advertisement

Ξεκινώντας από το 2023, η Daimler Buses θα εξοπλίσει και το αμιγώς ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο μπαταρίας Mercedes-Benz eCitaro, το οποίο παράγεται μαζικά από το 2018, με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου ως σύστημα επέκτασης της αυτονομίας (range extender).

Η Daimler Buses προσθέτει έτσι ένα όχημα με αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα στην γκάμα των πλήρως ηλεκτρικών προϊόντων της κατηγορίας αστικών λεωφορείων. Με την επέκταση αυτονομίας, το λεωφορείο χαμηλού δαπέδου με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα καλύπτει ακόμη και απαιτητικά δρομολόγια.

Advertisement

Το eCitaro Range Extender παραμένει ωστόσο ένα καθαρόαιμο αστικό λεωφορείο. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης εξακολουθεί να βασίζεται στην πολύ ισχυρή μπαταρία, ενώ η κυψέλη καυσίμου εξυπηρετεί αποκλειστικά την επέκταση της αυτονομίας και δεν είναι η κύρια πηγή ενέργειας. Άρα το όχημα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα που συνδυάζει δύο πηγές ηλεκτρικού ρεύματος. Το υδρογόνο χρησιμοποιείται στην αέρια μορφή του σε πίεση 350 bar.

Επιπλέον, η Daimler Buses θα προσφέρει το eCitaro με μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης από τα τέλη του 2022. Οι υψηλής ενέργειας μπαταρίες ιόντων-λιθίου αυξάνουν την χωρητικότητα κατά σχεδόν 50% ανά μπαταρία με το ίδιο βάρος και προσφέρουν αυτονομία της τάξεως των 280 χιλιομέτρων περίπου (μονό λεωφορείο).

Η Daimler Buses προσφέρει στους πελάτες της ένα πλήρες σύστημα για το ηλεκτρικό eCitaro, το οποίο περιλαμβάνει: Υπηρεσίες σχεδιασμού και συμβουλευτικής για την ομαλή λειτουργία του ηλεκτρικού στόλου, καθώς και για την κατασκευή ολόκληρης της υποδομής τροφοδοσίας ρεύματος.

Ειδικότερα, η διαχείριση των φορτίσεων των ηλεκτρικών λεωφορείων μπαταρίας είναι κρίσιμης σημασίας για την ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων των πελατών. Χάρη στη στρατηγική σύμπραξη με την IVU Traffic Technologies AG που ανακοινώθηκε πρόσφατα, η Daimler Buses έχει συμπληρώσει το χαρτοφυλάκιό της με ένα λογισμικό ελέγχου του στόλου, το οποίο είναι ειδικά προσαρμοσμένο στο eCitaro όσον αφορά στη διαχείριση φορτίσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Η νέα Mercedes-Benz T-Class
Past To The Future: Ταξίδι στην αυτοκίνηση από τη Mercedes
Γιατί Mercedes και BMW αποφεύγουν Google και Apple;