Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

Fleet Cars

Εντυπωσιάζει το νέο Peugeot 508

  • newsautoteam

Ένα νέο Ευρωπαϊκό μοντέλο ήρθε για να ταράξει την premium κατηγορία των μεσαίων sedan ισορροπώντας ανάμεσα στον πολυτελή και sportive χαρακτήρα.

 

Με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων) είναι ίσως η ευκαιρία να ξεχωρίσετε στο parking της εταιρίας, του club, του σχολείου και της πολυκατοικίας, ως το διαφορετικό από τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας αλλά και στο φαινόμενο viral των SUV.

Με αυτό το σκεπτικό, οι σχεδιαστές του 508 προσπάθησαν να αποστασιοποιηθούν από το συμβατικό 4θυρο αμάξωμα και να δημιουργήσουν ένα coupé με πέντε πόρτες. Από την πρώτη ματιά το νέο Peugeot μαγνητίζει τα βλέμματα χάρη στη δυναμική του εμφάνιση. Είναι χαμηλό ενώ οι αεροδυναμικές του γραμμές κάνουν περισσότερο έντονο το δυναμικό sportive coupé σχήμα του αμαξώματος

Στο εμπρός μέρος είναι η μοντέρνα κυψελοειδής μάσκα με τα στοιχεία χρωμίου και τα φώτα LED, με το περίφημο λιοντάρι στο κέντρο της μάσκας και το λογότυπο της μάρκας στο χείλος του καπό, φόρος τιμής στους διάσημους πρόγονους του τα Peugeot 504 και 504 coupé. Τα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας LED προσδίδουν στο αυτοκίνητο ιδιαίτερη εμφάνιση και παράλληλα σχηματίζουν μια μοναδική φωτεινή υπογραφή.

Στην πίσω πλευρά, ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα, ξεχωρίζει κανείς την μαύρη γυαλιστερή φάσα που χαρακτηρίζει πλέον όλα τα πρόσφατα μοντέλα της Γαλλικής εταιρίας. Είναι όμως τα 3D Full LED πίσω φωτιστικά σώματα των εκδόσεων GT Line και GT, που τραβούν την προσοχή.

Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου αποκαλύπτει επίσης ένα πρωτότυπο χαρακτηριστικό του νέου 508: μια τέλεια κρυμμένη πίσω πόρτα που συνδυάζει την κομψότητα με την πρακτικότητα και δίνει τη βέλτιστη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών των 487 λίτρων.

 

Νέας γενιάς iCockpit®

Μπαίνοντας στο εσωτερικό έχετε αμέσως την αίσθηση της ποιότητας και της πρωτοτυπίας. Το βλέμμα πέφτει αμέσως στον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος δεσπόζει στη νέα έκδοση του μοναδικού Peugeot i-Cockpit®. Από το 2012 που παρουσιάστηκε στο 208, το i-Cockpit® εξελίχθηκε με κάθε νέο μοντέλο της Peugeot.  Τα βασικά στοιχεία του είναι : Το τιμόνι μικρών διαστάσεων, η κεντρική οθόνη αφής και το Head-up Display με την υψηλής ευκρίνειας (HD) ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών.

Με πληθώρα δυνατοτήτων διαμόρφωσης (έξι διαφορετικές επιλογές απεικόνισης), το Head-up Display βρίσκεται πάνω από το τιμόνι και παρουσιάζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες οδήγησης μπροστά στο οπτικό πεδίο  του οδηγού, ενώ στις λειτουργίες του συμπεριλαμβάνεται και το νέο σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision.

Η κεντρική οθόνη αφής ενσωματώνεται πλήρως στο ταμπλό και βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το Head-up Display. Διατίθεται σε μέγεθος 8’’ SD για το επίπεδο εξοπλισμού Active και 10’’ υψηλής ευκρίνειας (HD) για τα επίπεδα εξοπλισμού Allure, GT Line και GT. Συνοδεύεται από 7 διακόπτες αεροπορικού τύπου που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου και παρέχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες άνεσης, όπως το ηχοσύστημα, ο κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, οι ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, το τηλέφωνο, οι εφαρμογές του κινητού και το i-Cockpit® Amplify.

Το νέο 508 διαθέτει επίσης στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων GT Line και GT τη λειτουργία i-Cockpit® Amplify. Το σύστημα αυτό παρέχει τη δυνατότητα 2 επιλογών προσωπικής διαμόρφωσης του εσωτερικού περιβάλλοντος (“BOOST” και “RELAX”). Έτσι μπορείτε να επιλέξετε την ρύθμιση της έντασης του εσωτερικού φωτισμού και του χρώματος της οθόνης, τις ρυθμίσεις του ήχου αλλά και λειτουργία μασάζ πολλαπλών σημείων των καθισμάτων.

Τέλος η λειτουργία  i-Cockpit® Amplify δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, επιλέγοντας από τα προγράμματα οδήγησης ECO/Sport/Comfort/Normal και ρυθμίζοντας την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ενεργητική ανάρτηση Active Suspension Control.

 

8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο – ΕΑΤ8

Στη βάση της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει ο μοχλός του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που λειτουργεί με ηλεκτρομηχανισμό και ελέγχει τη λειτουργία του κιβωτίου με ένα άγγιγμα. Ο σχεδιασμός του μοχλού υπογραμμίζει ακόμα περισσότερο το μοντέρνο στυλ του αυτοκινήτου ενώ τα «paddles» στο τιμόνι,  συμβάλλουν στην ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8 μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 10% βελτιώνοντας την απόδοση με την επέκταση του Stop & Start (σε ταχύτητα 20 χλμ) και πολλαπλασιάζοντας τις σχέσεις (8 ταχύτητες). Παράλληλα εισάγει την λειτουργία ECO (ή Free Wheeling) και αφήνει το αυτοκίνητο να κινείτε σαν να έχετε επιλέξει neutral όταν δεν πατάτε το γκάζι σε ταχύτητες από 20 -130 χλμ. / ώρα. Τέλος το κιβώτιο ταχυτήτων έχει compact διαστάσεις και είναι ελαφρύτερο.

Το EAT8 προσφέρει πραγματική οδηγική άνεση χάρη στην πιο άνετη και ήπια αλλαγή ταχυτήτων, την καλύτερη διαχείριση της ροπής του κινητήρα αλλά και την επιλογή 8 σχέσεων. Η τελευταία κάνει πιο άμεσες τις επιλογές (στην αυτόματη επιλογή) ενώ οι αλλαγές γίνονται περισσότερο αρμονικά. Στην καθημερινή χρήση, το νέο EAT8 παρέχει άνεση και λειτουργικότητα στα ξεκινήματα αλλά και στην διαδικασία στάθμευσης.

Ένα νέο λογισμικό (Shift και Park by Wire) κάνει το EAT8 εύκολο στη χρήση και περισσότερο άμεσο (αν επιλέξετε την χειροκίνητη λειτουργία) χάρη στα εργονομικά σχεδιασμένα Paddles.Από την άποψη της ασφάλειας, η λειτουργία Park ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ο κινητήρας είναι απενεργοποιημένος.

Ο έλεγχος της κατεύθυνσης προόδου μας είναι τώρα αυτόματα με τη χρήση του Park Assist ή του Adapted Cruise Control με τη λειτουργία Stop, όλα αυτά χωρίς καμία ενέργεια εκ μέρους του οδηγού.

 

Προηγμένα συστήματα ασφαλείας – ADAS

Η ποιοτική υπεροχή του Peugeot 508 είναι εμφανής και στα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού και τον κινητήρα, ένα ευρύ φάσμα συστημάτων υποστήριξης οδήγησης τελευταίας γενιάς που ανταποκρίνονται στα όλοι και πιο απαιτητικά κριτήρια ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως: Σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision (για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας), σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης Active Safety Brake με Distance Alert (προειδοποίηση ημέρα και νύχτα για κίνδυνο σύγκρουσης με άλλο όχημα, κινούμενο ή σταθερό, που βρίσκεται στην πορεία του 508, καθώς και με πεζό που διασχίζει τον δρόμο).

Φυσικά δεν λείπουν τα: Lane Keeping Assist (προειδοποίηση & διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση των ορίων του δρόμου, ακόμα και χωρίς διαγράμμιση), Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go (με το αυτόματο κιβώτιο EAT8), Lane Positioning Assist (ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στην επιλεγμένη λωρίδα κυκλοφορίας (συνοδεύει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go), Active Blind Spot Monitoring System (ενεργό σύστημα ελέγχου γωνίας χωρίς ορατότητα), Driver Attention Alert (ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού), High Beam Assist (αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολέων), και Road Sign Recognition (εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης: STOP, απαγόρευση εισόδου / διέλευσης, κ.α.).

Το πρωτότυπο σύστημα βελτίωσης της ορατότητας (Night Vision) χρησιμοποιεί μια κάμερα υπέρυθρων ακτίνων που ανιχνεύει πεζούς (ή ζώα) που κινούνται μπροστά από το 508 τη νύχτα ή σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας. Το σύστημα εντοπίζει κίνηση σε ακτίνα 200 – 250 μέτρων, εκτός του πεδίου δράσης των προβολέων, εμφανίζοντας την εικόνα του δρόμου στην ψηφιακή οθόνη του Head-up Display.

Σε οδήγηση στην πόλη, ο οδηγός έχει επίσης στη διάθεσή του πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης όπως αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω (από το επίπεδο εξοπλισμού Active), κάμερες απεικόνισης 180° (Visiopark 1) και 360° (Visiopark 2), αλλά και το σύστημα City Park 3 (διαθέσιμο μόνο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8) που περιλαμβάνει aισθητήρες παρκαρίσματος με περιμετρική λειτουργία Flankguard και ενεργή υποβοήθηση Full Park Assist για παράλληλη ή κάθετη στάθμευση (το σύστημα αναλαμβάνει τον χειρισμό του τιμονιού και των πεντάλ γκαζιού και φρένου) επιτυγχάνοντας το παρκάρισμα στην επιλεγμένη θέση στάθμευσης.

Δημοφιλή στο Protothema.gr