Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Volvo: Αύξηση πωλήσεων με οδηγό τα μοντέλα Recharge

Ελλάδα 13:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Volvo: Αύξηση πωλήσεων με οδηγό τα μοντέλα Recharge

Mobility

Volvo: Αύξηση πωλήσεων με οδηγό τα μοντέλα Recharge

Mobility

Σταθερά αυξητική η ζήτηση για μοντέλα Recharge: Οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών Volvo αγγίζουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα. Αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά κατά 16,5%.

Advertisement
Advertisement

Πρώτη θέση, με μερίδιο 31%, για το Volvo XC40 Recharge ανάμεσα στα premium SUV κατηγορίας C με ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης

 

Με αιχμή του δόρατος τα μοντέλα σειράς Recharge, η Volvo έκλεισε το 2021 με συνολικές ταξινομήσεις 1.715 αυτοκινήτων, αυξημένες κατά 16,5% σε σύγκριση με το 2020. Η αύξηση ήρθε παρά τους περιορισμούς που εμφανίστηκαν στον εφοδιασμό εξαιτίας της έλλειψης ημιαγωγών, γεγονός που επηρέασε το σύνολο της βιομηχανίας. Το επίπεδο της ζήτησης για μοντέλα Volvo παραμένει σταθερά υψηλό, με τις παραγγελίες να σημειώνουν περαιτέρω αύξηση, ιδιαίτερα όσον αφορά τα μοντέλα Recharge, με plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Advertisement
Advertisement

Στο ενισχυμένο ενδιαφέρον του κοινού για τα ηλεκτροκίνητα Volvo Recharge συμβάλλουν το νέο, πιο ισχυρό σύστημα κίνησης και η μεγαλύτερη μπαταρία που διαθέτουν πλέον τα plug-in υβριδικά μοντέλα των σειρών 60 και 90, αλλά και η έναρξη της διάθεσης του αμιγώς ηλεκτρικού XC40 Recharge στην Ελλάδα.

Η Volvo Car Hellas θα παρουσιάσει σύντομα στη χώρα μας και το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volvo, το αμιγώς ηλεκτρικό crossover C40 Recharge, που είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στο volvocars.gr .

Advertisement

Για το σύνολο του 2021, οι πωλήσεις των Volvo σειράς Recharge, αυξήθηκαν κατά 87% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Σχεδόν 1 στα 2 Volvo που ταξινομήθηκαν το 2021 ήταν μοντέλο Recharge, στοιχείο που υποδηλώνει τη μεγάλη απήχηση που έχει η εξηλεκτρισμένη γκάμα της Volvo στους πελάτες.

Advertisement

Το 2021 ήταν για τη Volvo μία επιτυχημένη χρονιά και στις εταιρικές πωλήσεις, που σημείωσαν αύξηση κατά 23%, με τα μοντέλα της σειράς Recharge να αυξάνουν τις ταξινομήσεις τους κατά σχεδόν 90% σε σύγκριση με το 2020, αποτελώντας το 61% του συνόλου των εταιρικών πωλήσεων. Όπως προκύπτει από το ιδιαίτερα αυξημένο μερίδιό τους, χάρη και στον μηδενικό ή χαμηλό φόρο χρήσης τους, τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά Volvo Recharge αποτελούν μία πολύ καλή επιλογή για τους εταιρικούς πελάτες. Εκτός από την εκπλήρωση των στόχων που αφορούν την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, το 2021 η Volvo Car Hellas υλοποίησε με τη συνδρομή της μητρικής της, Volvo Cars, μια σειρά από συστήματα και υπηρεσίες που υποστηρίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, με άξονα τη στρατηγική της για συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

Η εταιρεία αναβάθμισε τις δυνατότητες επαφής με τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες της, μέσω ψηφιοποίησης της εξυπηρέτησης σε όλο το φάσμα των σημείων επαφής με τη μάρκα, από την ιστοσελίδα της έως την έκθεση και το συνεργείο. Με την αναβάθμιση των υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Πελατών, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τη Volvo οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του καναλιού που θα επιλέξουν -τηλεφωνικά, με email ή web chat- και να λάβουν άμεση υποστήριξη.

Advertisement

Η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης που απολαμβάνουν οι πελάτες Volvo, σε συνδυασμό με το λανσάρισμα του μοναδικού προγράμματος Εφ’όρου Ζωής Εγγύηση Ανταλλακτικών για τον Πελάτη, μεγιστοποιεί την εμπιστοσύνη τους στη μάρκα. Όσον αφορά τα Γνήσια Ανταλλακτικά, το 2021 σημειώθηκε αύξηση εσόδων κατά 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση της ζήτησης και στον τομέα των Γνήσιων Αξεσουάρ Volvo, με τα έσοδα για το 2021 να ενισχύονται κατά 32% σε σχέση με το 2020.

Η πελατοκεντρική φυσιογνωμία της μάρκας και η συνεχής προσπάθεια που καταβάλλει για τη βελτίωση των υπηρεσιών της αποτυπώνονται για ακόμη μία χρονιά στα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιεί η Volvo Cars σε πελάτες της για την πρόθεση σύσταση της μάρκας. Όσον αφορά την εμπειρία απόκτησης ενός νέου Volvo, οι Έλληνες πελάτες θα σύστηναν τη μάρκα σε ποσοστό 94,1%, επίδοση που είναι κορυφαία ανάμεσα στις 100 και πλέον αγορές ανά τον κόσμο όπου έχει παρουσία η Volvo Cars.

«Είμαστε χαρούμενοι για όσα πετύχαμε τη χρονιά που έκλεισε», δηλώνει ο Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas και προσθέτει: «Προσηλωμένοι στο όραμα της Volvo Cars για το μέλλον της αυτοκίνησης, μετασχηματίζουμε τη λειτουργία μας και προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε την εμπειρία του πελάτη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volvo: Περισσότερoι ίπποι και μεγαλύτερη αυτονομία για τα PHEV της (+τιμές)
Volvo: Τα οικονομικά της αποτελέσματα
Volvo: Ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών