Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Electric Cars

Volkswagen Type 2: Ηλεκτρική αναγέννηση

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Θέλοντας να δείξει τις δυνατότητες του κινητήρα του e-Golf, η Volkswagen Αμερικής, δίνει νέα ζωή σε ένα VW μίνι λεωφορείο Type 2. Την μετατροπή ανέλαβε και εκτέλεσε η EV West.

 

Σύμφωνα με τον Mathew Renna, αντιπρόεδρο, της Volkswagen Βόρειας Αμερικής η εταιρία σκέφθηκε πως ο Compact κινητήρας του  e-Golf είναι ο τέλειος τρόπος για να πάρουν νέα ζωή τα παλαιότερα οχήματα της VW. «Είναι υπέροχο να βλέπεις ότι το πνεύμα του αυτού του Hot Rod να περνά στην ηλεκτρική εποχή» είπε ο Mathew Renna .

Το ηλεκτρικό μοτέρ και οι μπαταρίες (35,8 kWh) από τον «δότη» ένα  e-Golf του 2017 δίνουν στο e-Bus αυτονομία περίπου 201 χλμ. Ο κινητήρας… μένει στο πίσω τμήμα του ηλεκτρονικού λεωφορείου, εκεί που ήταν ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας των 60 ίππων. Η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση του Window Bay Type 2 είναι ιδανική για το εγκάρσιο σύστημα κίνησης που βρίσκεται σε μια ενιαία μονάδα που περιλαμβάνει τον ηλεκτροκινητήρα 100kW, το μονής σχέσης κιβώτιο ταχυτήτων και τον φορτιστή της μπαταρίας.

Τα περισσότερα από τα εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά του e-Bus παραμένουν, αμετάβλητα. Οι μονάδες συσσωρευτών βρίσκονται μέσα σε ειδικά διαμορφωμένα, ενισχυμένα και πυρίμαχα περιβλήματα που βρίσκονται κάτω από τα εμπρός καθίσματα (όπου πριν ήταν το ρεζερβουάρ καυσίμου). Ο χαρακτηριστικός μοχλός αλλαγής ταχυτήτων (μαγκούρα) του VW Type 2 παραμένει, αλλά τώρα επιλέγει τις θέσεις Park, Όπισθεν, Νεκρά και Drive (PRNDB) που υπάρχουν στο e-Golf. Για να διατηρήσει την αυθεντική του αίσθηση, το e-Bus, θα είναι εξοπλισμένο με ένα κλασικό πολυλειτουργικό ψηφιακό πίνακα στο ταμπλό, αλλά με την εικόνα των παλαιών αναλογικών οργάνων. Έτσι η αυθεντική εικόνα δεν αλλάζει αλλά ο οδηγός έχει όλες τις πληροφορίες για τον έλεγχο του οχήματος.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που είμαστε μέρος αυτής της αλλαγής», δήλωσε ο Michael Bream, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της EV West (εταιρία που έκανε την μετατροπή) και πρόσθεσε: «Ο συνδυασμός ενός ιστορικού μοντέλου μιας εικονικής μάρκας με την νέα τεχνολογία είναι ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προχωρήσουμε πιο κοντά σε ένα βιώσιμο μέλλον συνεχίζοντας παράλληλα να απολαμβάνουμε την πλούσια κληρονομιά μας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας».

Δημοφιλή στο Protothema.gr