Citroen με μηδενικό φόρο για εταιρικούς χρήστες: Ότι καλύτερο!
CITROEN 2025
Η διαχρονική στρατηγική της Citroen συνδυάζει την τεχνολογική καινοτομία με την εμβληματική άνεση και την προσιτή τιμή για τον εκδημοκρατισμό της βιώσιμης κινητικότητας.
Με την μοντέρνα σχεδίαση, την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής και τη φημισμένη άνεση, τα νέα ηλεκτρικά C3, C3 Aircross και C4 αποτελούν ελκυστικές επιλογές στην κατηγορία τους.
WHAT CAR
Εκτός από αυτά υπάρχουν φυσικά και οι σύγχρονες υβριδικές προτάσεις. Όλες μαζί αναλαμβάνουν να λύσουν τα χέρια του εταιρικού χρήστη αφού προσφέρονται με μηδενικό φόρο χρήσης.

Και επειδή η Citroen έχει αποδείξει πόσο σέβεται τον χρήστη του σύγχρονου αυτοκινήτου που σέβεται το περιβάλλον, φροντίζει και το κόστος χρήσης να είναι χαμηλό, προκειμένου ο κάθε ένας να μπορεί να βιώσει τις χάρες και τα πλεονεκτήματα των νέων γαλλικών αυτοκινήτων με σήμα το λοχιόσημο.
Να υπενθυμίσουμε εδώ, πως η ελληνική φορολογική νομοθεσία παρέχει ένα καταλυτικό πλεονέκτημα σε εκείνες τις εταιρείες που εντάσσουν ένα επιβατικό όχημα στον εταιρικό τους στόλο, αν η Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) του οχήματος δεν υπερβαίνει τις 20.000 ευρώ.

Τι σημαίνει λοιπόν στην πράξη αυτό; Το κίνητρο ερμηνεύεται σε μηδενικό εταιρικό φόρο, απαλλάσσοντας ουσιαστικά τον χρήστη από αξιοσημείωτη οικονομική επιβάρυνση, όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος. Η συγκεκριμένη διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα, ο εταιρικός χρήστης να παίρνει στα χέρια του ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο, έχοντας παράλληλα σαφές οικονομικό όφελος και μάλιστα, το κυριότερο, δίχως περιορισμούς στη χρήση.
Πάρτε για παράδειγμα το νέο και εκλεπτυσμένο Citroen C4 Hybrid το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις για μηδενική φορολόγηση, αφού η λιανική τιμή του προ φόρων έχει ως εκκίνηση τα 18.865 ευρώ. Με αυτό τον τρόπο λαμβάνεις ένα εξαιρετικά άνετο και πρακτικό αυτοκίνητο με τεχνολογία αιχμής, κορυφαία ποιότητα και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Είτε επιλέξετε την έκδοση Hybrid 110 YOU! Είτε την Hybrid 145 PLUS, σίγουρα θα βγείτε κερδισμένοι από κάθε άποψη. Το έξυπνο υβριδικό σύστημα 48V συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα κύκλου Miller απόδοσης 136 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων τοποθετημένο μέσα στο νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.

Το αποτέλεσμα είναι η συνδυαστική ισχύς να σκαρφαλώνει στους 145 ίππους χαρίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις, ηλεκτρική κίνηση στο 50% των αστικών μετακινήσεων, αλλά και πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ελάχιστες εκπομπές. Το συγκεκριμένο αποδοτικό και συνάμα οικονομικό σύνολο, υιοθετεί και το νέο Citroen C3 Aircross, το οποίο αναμένεται να εξυπηρετήσει πολύ τους εταιρικούς χρήστες, προσφέροντας τους πολλά και παράλληλα ζητώντας από αυτούς λίγα.

Από την άλλη βέβαια, υπάρχει και το έξυπνο και αμιγώς ηλεκτρικό Citroen e-C3. Πρόκειται για το πρώτο ευρωπαϊκής σχεδίασης και κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο καθιστά προσιτή σε όλους την ηλεκτρική μετακίνηση με ότι θετικό συνεπάγεται αυτό.
Με 326 χλμ. αυτονομίας και την δυνατότητα φόρτισης από το 20 έως το 80% της μπαταρίας σε μόλις 26 λεπτά, το νέο e-C3 αποτελεί ιδανική λύση για την καθημερινή οδήγηση και την κυκλοφορία, ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον. Κάτι που θα εκτιμήσουν δεόντως οι τυχεροί εταιρικοί χρήστες.
