Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

BMW Motorrad 2022

BMW C400 GT: Στην πόλη και ακόμα παραπέρα

  • Γιάννος Κατσιμπάρος (giannoskatsibaros@gmail.com)

Όπως ακριβώς έκανε η BMW πριν μερικά χρόνια με τα C 650 GT και C 650 Sport, το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα maxi scooter της C 400.

Η κατηγορία αυτή γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής  προσφέροντας τη δυνατότητα μεταφοράς δύο ατόμων ταχύτερα, πιο άνετα αλλά και ασφαλέστερα στον προορισμό τους.

Μετά το BMW C 400 X λοιπόν, η επόμενη παραλλαγή τονίζει περισσότερο το ταξίδι, την άνεση και τον εξοπλισμό: ιδού, λοιπόν, το Grand Turismo.

Το BMW C400 GT, έχει σχεδιαστεί με άριστη εκμετάλλευση χώρων και ενώ προσφέρει την άνεση και τους χώρους ενός κλασικού GT scooter, οι διαστάσεις του είναι αρκετά μαζεμένες έτσι ώστε ο όγκος του να μην προβληματίζει μέσα στην πόλη.

Με στόχο τη μεγαλύτερη και καλύτερη προστασία του αναβάτη, σε συνεργασία με τη νέα ψηλότερη και πλατύτερη ζελατίνα και τη φαρδύτερη ποδιά, το μοντέλο φέρνει και μια νέα σέλα δύο επιπέδων – με κεντημένο λογότυπο GT – που χαρίζει περισσότερη άνεση στους επιβαίνοντες. Ένα ακόμα σημείο που αναθεωρήθηκε από πλευράς εργονομίας είναι τα μαρσπιέ για τα πόδια του αναβάτη, που τώρα έχουν επεκταθεί, δίνοντάς του τη δυνατότητα να τα τεντώσει.

Σαν σκούτερ Gran Turismo που σέβεται τον εαυτό του, η εμφάνισή του είναι πιο πληθωρική από το ΒΜW C400 Χ με την συνολική σχεδίαση να είναι σαφώς επηρεασμένη από τον μεγαλύτερο αδελφό C 650 GT.

Η μεγάλη χωρητικότητα αποθήκευσης είναι απαραίτητη σε ένα σκούτερ τέτοιου χαρακτήρα, κι έτσι η BMW έχει σχεδιάσει έναν αρκετά μεγάλο χώρο, εξοπλισμένο με ένα ευφυές σύστημα που ονομάζεται Flex-Case. Με αυτό τον τρόπο, το C400GT μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face και ένα jet κράνος κάτω από την σέλα του, αλλά μόνο σε στάση, καθώς δεν επιτρέπεται η κίνηση του scooter με το “flexcase” σύστημα σε έκταση. Κάτω από το τιμόνι υπάρχουν επίσης δύο ντουλαπάκια, τα οποία είναι αρκετά ευρύχωρα, κλειδώνουν, και στο ένα από αυτά υπάρχει και παροχή ρεύματος 12V.

Όπως στο C 400 Χ και εδώ ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος κινητήρας του C400GT, έχει χωρητικότητα 350 κ.εκ, με 34 ίππους και 3,5 κιλά ροπής, κάνοντας το, το ισχυρότερο μοτέρ στα 350 κ.εκ. ξεπερνώντας ακόμα και πολλά 400άρια της αγοράς.

Tο μοτέρ του C400 GT είναι πολύ γραμμικό δίνοντας άμεσες και γρήγορες επιταχύνσεις από στάση ή εν κινήσει ενώ διαθέτει και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στον στάνταρ εξοπλισμό του ιδιαίτερα ευαίσθητο και παρεμβατικό.

Το πλαίσιο του BMW C 400 GT είναι τύπου χωροδικτύωμα από σωλήνες χάλυβα, με το τηλεσκοπικό πιρούνι να είναι συμβατικό με καλάμια διαμέτρου μόλις 35 χλστ ενώ τα δυο πίσω αμορτισέρ, σχεδόν κάθετα τοποθετημένα, είναι σκληρότερα στη λειτουργία τους από το μαλακό πιρούνι.

Δύο δίσκοι 265 χλστ μπροστά και ένας πίσω, αναλαμβάνουν το φρενάρισμα, με τις μπροστινές δαγκάνες να είναι τεσσάρων εμβόλων και ακτινικής τοποθέτησης ενώ το δικάναλο ΑΒS φροντίζει τις “ατασθαλίες” της πρόσφυσης κατά την επιβράδυνση.

H κατανάλωση του C 400 GT φτάνει περίπου τα 4.5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα κι έτσι η αυτονομία ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα.

Το C400 GT θα σε μεταφέρει “ατσαλάκωτο” όπου του ζητηθεί χαρίζοντας ένα μεγάλο αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη του αλλά και μοναδικά χαρακτηριστικά που δεν μπορεί να βρει εύκολα σε αντίστοιχα scooter σε αυτή την κατηγορία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 
BMW C 400 X/GT: Τεχνολογική αναβάθμιση για το 2021
Ανακοινώθηκε η τιμή του ηλεκτρικού BMW CE 04 στη χώρα μας
Αυτό είναι το CE 04, το πρώτο ηλεκτρικό σκούτερ της BMW (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto