ΝΕΑ

Οσμή σκανδάλου: Δίνουν βραβεία για “καλύτερο αυτοκίνητο” όπου θέλουν υπο την αιγίδα του Μεταφορών

Ελλάδα 4:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οσμή σκανδάλου: Δίνουν βραβεία για “καλύτερο αυτοκίνητο” όπου θέλουν υπο την αιγίδα του Μεταφορών

ΝΕΑ

Οσμή σκανδάλου: Δίνουν βραβεία για “καλύτερο αυτοκίνητο” όπου θέλουν υπο την αιγίδα του Μεταφορών

ΝΕΑ

Πολλά ακούγονται και γράφονται τελευταία για διάφορα  «Αυτοκίνητα της Χρονιάς», “Καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς” κλπ, τα οποία βγαίνουν και σε πολλές εκδόσεις (Cabrio, SUV, Sport, Gay, Woman, κ.ά) ανά τον κόσμο.

Advertisement
Advertisement

Του Γιώργου Κ. Ανδρή (ga@newsauto.gr)

Να τονίσουμε βέβαια ότι υπάρχει «Αυτοκίνητο της χρονιάς» για την Ευρώπη, το οποίο είναι αποδεκτό από τις Αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ ψηφίζει και Ελληνας εκλέκτορας…
Στην Ελλάδα ωστόσο υπάρχει ακόμα η παγκόσμια πρωτοτυπία! Διαγωνισμός-ψηφοφορία, που επιλέγει το «Κορυφαίο Αυτοκίνητο για το 2019» και διοργανώνεται από ιδιωτική εταιρεία, τελεί υπό την Αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών!

Ναι σωστά διαβάσατε, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «στηρίζει» τον συγκεκριμένο διαγωνισμό-ψηφοφορία ο οποίος «αναδεικνύει» το Καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς, από εταιρεία η οποία προβάλλει μέσω διαφημίσεων αυτοκίνητα. Και όχι μόνο, αφού η συγκεκριμένη ψηφοφορία για το «Καλύτερο αυτοκίνητο της Χρονιάς» έχει χορηγό που πουλάει και νοικιάζει αυτοκίνητα…

Advertisement
Advertisement

Aigida

Σημειώστε δε, πως ο συγκεκριμένος διαγωνισμός/ψηφοφορία δεν είναι πιστοποιημένος, με την διαδικασία ανάδειξης των βραβείων να θεωρηθεί εύκολα  ως διάτρητη, οδηγώντας σε παραπλανητικά-ιδιοτελή αποτελέσματα.

Ωστόσο, παρά το γεγονός πως ο σχετικός διαγωνισμός ανάδειξης… καλύτερου αυτοκινήτου για την Ελλάδα έχει ήδη ξεκινήσει από την ιδιωτική εταιρεία, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ακόμη δεν έχει απαντήσει στα ερωτήματα που έχουν θέσει Δημοσιογράφοι, σχετικά με την ενέργεια αυτή που υποστηρίζει.
Άλλωστε όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, η διαδικασία επιλογής των αυτοκινήτων γίνεται είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω εντύπου και είναι δεδομένο το γεγονός πως η διαδικασία είναι διάτρητη και μπορεί να οδηγήσει σε λάθος αποτελέσματα.

Advertisement

Μόνο οι εργαζόμενοι μιας μεγάλης εισαγωγικής εταιρείας αυτοκινήτων αλλά και οι συγγενείς τους μπορούν από μόνοι τους να βγάλουν ως καλύτερο αυτοκίνητο κάποιο μοντέλο από την εταιρεία που εργάζονται…

Επίσης η ψηφοφορία επειδή δεν ελέγχεται από κανέναν, παρα μόνο από το Μέσo που την διοργανώνει, είναι πολύ πιθανό να αναδείξει όποιο αυτοκίνητο «επιθυμεί» ο διοργανωτής ή ο χορηγός του, ο οποίος πρέπει να τονίσουμε πως μπορεί να κερδίζει πολλές χιλιάδες ευρώ από διαφημίσεις.

Advertisement

Πέραν όμως και του Κορυφαίου αυτοκινήτου για το 2019, υπάρχει και δωροθεσία με κάποιες εταιρείες να παρέχουν στους συμμετέχοντες την χρήση αυτοκινήτων τους, για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Βέβαια οι συγκεκριμένες εταιρείες που δίνουν και τα δώρα δεν εξαιρούνται από την όλη διαδικασία του διαγωνισμού με αποτέλεσμα κάποιες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που δε συμμετέχουν να λένε ξεκάθαρα πως δεν έχουν καμία τύχη λόγω μη συνεισφοράς στη δωροθεσία…

Ολα τα παραπάνω οκ… Όμως είναι η πρώτη φορά που μία ιδιωτική ενέργεια γίνεται “Υπό την αιγίδα” Υπουργείου, δηλαδή με την υποστήριξη της Κυβερνήσεως.

Εκτός και αν η πολιτική διοίκηση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για κάποιο λόγο που μόνο εκείνη γνωρίζει, θέλει μόνο το «Καλύτερο Αυτοκίνητο 2019» να τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου ασχέτως αν δεν επιτελεί κανένα απολύτως κοινωνικό έργο ή συνεισφέρει στο κοινωνικό σύνολο.

Advertisement

Άλλωστε διαγωνισμός με δώρα και χορηγούς υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο! Είναι λοιπόν ακόμα μία Ευρωπαϊκή πρωτοτυπία της Ελληνικής Κυβέρνησης…