Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

Audi 2021

Audi Q8 TFSI e quattro: Με 462 PS και κατανάλωση 2,7 lt/100 km

  • newsautoteam

Το Audi Q8 TFSI e quattro προσφέρει έναν καινοτόμο συνδυασμό απόδοσης και ισχύος, σε μια ολοκληρωμένη ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης.

Με γοργούς ρυθμούς προχωρά η Audi τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, «παντρεύοντας» τις ισχυρές επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Ένα από τα μοντέλα που αναμένονται σύντομα στη χώρα μας είναι η plug-in υβριδική έκδοση του εντυπωσιακό μεγάλου SUV Coupe της, Audi Q8 TFSI e quattro. Πρόκειται για ένα μοντέλο που φέρει εκλεπτυσμένη σχεδίαση, προηγμένες τεχνολογίες και παντρεύει δύο κόσμους: Επιδόσεις και εξοικονόμηση καυσίμου.

Το επιβλητικό μοντέλο της εταιρείας από το Ίνγκολσταντ θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος:

Το Q8 55 TFSI e quattro με τη συνδυαστική ισχύ των 381 ίππων (280 kW) και το Q8 60 TFSI e quattro με συνδυαστική ισχύ που αντιστοιχεί σε 462 PS (340 kW).

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, 3.0 TFSI V6, με ισχύ 340 PS (250 kW) και ροπή 450 Nm, πληροί το τελευταίο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6 AP. Συνδυάζεται με ένα μόνιμα διεγερμένο ηλεκτρικό κινητήρα (PSM) με μέγιστη ισχύ 100 kW, ενσωματωμένο στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων, σε μία ενιαία υβριδική μονάδα.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Όταν κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, το plug-in υβριδικό μοντέλο έχει αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα (στον κύκλο NEDC). Όσον αφορά τη μεικτή κατανάλωση καυσίμου, στην έκδοση Q8 55 TFSI e quattro ξεκινά από 2,6 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 ν’ αντιστοιχούν σε 59 γρμ./χλμ. Στην ισχυρότερη έκδοση, Q8 60 TFSI e quattro, η μεικτή κατανάλωση αποτυπώνεται σε 2,7 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές CO2 σε 62 γρμ./χλμ.

Η ηλεκτρική ενέργεια είναι αποθηκευμένη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου, τοποθετημένη κάτω από τον  χώρο αποσκευών. Περιέχει 104 στοιχεία, ομαδοποιημένα σε 13 modules. Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία, με εύκαμπτο εξωτερικό περίβλημα, παρέχει ηλεκτρική χωρητικότητα 48 Ah. Χρησιμοποιείται κύκλωμα υγρής ψύξης, σημαντικός παράγοντας για την ενεργειακή χωρητικότητα και την απόδοση της μπαταρίας.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Η ισχύς από τον ηλεκτρικό κινητήρα και τον 3.0 TFSI V6 μεταδίδεται μέσω ενός 8-τάχυτου tiptronic. Η ηλεκτρική αντλία λαδιού εξασφαλίζει την τροφοδοσία ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας είναι απενεργοποιημένος.

Το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης quattro, χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό με καθαρά μηχανική ρύθμιση. Κατά τη διάρκεια της κανονικής λειτουργίας οδήγησης, το 40% της ροπής κατανέμεται στο μπροστινό άξονα και το 60% στον πίσω. Αν χρειαστεί, το μεγαλύτερο ποσοστό ισχύος κατευθύνεται στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση (μέχρι 85% στον μπροστινό άξονα και έως 70% στον πίσω).

Σχεδιαστικά, κυριαρχεί η ίδια φιλοσοφία με τις συμβατικές εκδόσεις. Έτσι, συναντάμε την επιβλητική κεντρική γρίλια, η οποία συνορεύει με εντυπωσιακούς κεντρικούς προβολείς και μεγάλων διαστάσεων εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος το βλέμμα μαγνητίζουν τα φουτουριστικά φωτιστικά σώματα, ενώ όμορφο τόνο προσφέρει η έντονη κλίση του αμαξώματος προς τα πίσω.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto