Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

Audi 2021

Audi e-tron: Με εντυπωσιακή εμφάνιση και ισχυρές επιδόσεις

  • newsautoteam

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Audi υιοθετεί πολλά από τα στιλιστικά στοιχεία των SUV της εταιρείας, αλλά εισάγει και νέα χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν την εξηλεκτρισμένη φύση του. Παράλληλα, διακρίνεται για τις ισχυρές του επιδόσεις, προβάλλοντας αλύγιστο σε κάθε είδους έδαφος.

Το Audi e-tron, ο σημαιοφόρος της εταιρείας στον αστερισμό της ηλεκτροκίνησης, συγκεντρώνει όλα όσα αναζητά κανείς. Φέρει εμφάνιση που δεν περνά απαρατήρητη ενώ συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα με την καθημερινή πρακτικότητα.

Minimal, αλλά εντυπωσιακό

Τυπική για ένα από τα SUV μοντέλα της μάρκας, το Audi e-tron φέρει τη μάσκα Singleframe σε οκτάγωνη σχεδίαση με κάθετες γρίλιες. Το μεγαλύτερο μέρος της, ωστόσο, είναι κλειστό και σε γκρι platinum χρωματισμό καθιστώντας το Audi e-tron αναγνωρίσιμο ως ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο. Στο κάτω άκρο των προβολέων Matrix LED, τέσσερις οριζόντιες ράβδοι δίνουν την χαρακτηριστική όψη e-tron στα φώτα ημέρας. Για πρώτη φορά αυτό ενσωματώνεται απευθείας στους προβολείς – άλλο ένα χαρακτηριστικό αποκλειστικής σχεδίασης για το πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το φως χρησιμεύει ως βασικό στοιχείο της σχεδίασης.

Στην πλάγια όψη, η περιβάλλουσα γραμμή χρησιμεύει ως ένα σημαντικό στοιχείο σχεδιασμού. Εκτείνεται από τους προβολείς, κατά μήκος των πλευρών, μέχρι τα πίσω φώτα, δίνοντας στο Audi e-tron ένα χαμηλό οπτικό κέντρο βάρους. Η οροφή εκτείνεται χαμηλά κατά μήκος του μυώδους σώματος, το οποίο εμφανίζει ξεκάθαρα SUV χαρακτηριστικά με τις μεγάλες κολώνες D και την προστασία του κάτω μέρους του οχήματος. Οι χαρακτηριστικοί quattro θόλοι τροχών υπαινίσσονται την ηλεκτρική τετρακίνηση. Η περιοχή των μαρσπιέ τονίζεται έντονα και απεικονίζει με τα μαύρα ένθετα στην πόρτα τη θέση της μπαταρίας και επομένως το ενεργειακό κέντρο του Audi e-tron.

Με χρώματα που αναδεικνύουν τα κάλλη του

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δώδεκα (12) εξωτερικά χρώματα για το Audi e-tron, συμπεριλαμβανομένου του exclusive χρώματος μπλε Antigua. Το λογότυπο e-tron στο καπάκι της ηλεκτρικής φόρτισης και προαιρετικά οι δαγκάνες φρένων ξεχωρίζουν στο πορτοκαλί χρώμα του σήματος υψηλής τάσης. Οι θόλοι τροχών και τα μαρσπιέ σε χρώμα αντίθεσης, τονίζουν την off-road εμφάνιση. Παράλληλα, τα κάλλη του Audi e-tron αναδεικνύουν τα χρώματα μπλε Galaxy, όπως και το επίσης ξεχωριστό Μπεζ Siam.

Ισχυρό και απόλυτα δυναμικό

Δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 408 ps κινούν δυναμικά το Audi e-tron, επιταχύνοντάς στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,7 sec. Η απόδοση εκκίνησης είναι συγκρίσιμη με εκείνη ενός sport αυτοκινήτου.

Επιπροσθέτως, το νέο ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης παρέχει εξαιρετική πρόσφυση και εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά. Έτσι, το Audi e-tron δεν είναι μόνο πρακτικό για καθημερινή χρήση, αλλά και πολύ ευέλικτο και ευκίνητο σε συνθήκες εκτός δρόμου. Η κίνηση quattro μπορεί να ενεργοποιηθεί, όταν απαιτείται, και έχει ως αποτέλεσμα την ιδανική κατανομή της διαθέσιμης ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες και την ευχάριστη οδήγηση σε οποιοδήποτε έδαφος.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το Audi e-tron χρησιμοποιεί κυρίως τον οπίσθιο ηλεκτροκινητήρα για να επιτύχει την υψηλότερη απόδοση – η ροπή είναι κυρίως κατανεμημένη στον πίσω άξονα. Εάν ο οδηγός απαιτεί περισσότερη ισχύ από ό, τι μπορεί να τροφοδοτήσει ο οπίσθιος ηλεκτροκινητήρας, η ηλεκτρική τετρακίνηση αναδιανέμει τη ροπή όπως απαιτείται στον εμπρόσθιο άξονα. Αυτό συμβαίνει επίσης προληπτικά ακόμη και πριν από την ολίσθηση σε παγωμένες συνθήκες ή σε γρήγορες στροφές, ή σε περίπτωση υποστροφής ή υπερστροφής του αυτοκινήτου.

Καθοριστικό ρόλο στον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου διαδραματίζει και η τοποθέτηση των μπαταριών, χαμηλά στο κέντρο του αυτοκινήτου. Το σύστημα μπαταρίας υψηλής τάσης ταιριάζει απόλυτα με τις διαστάσεις του Audi e-tron και βρίσκεται μεταξύ των αξόνων κάτω από την καμπίνα επιβατών. Αυτό κάνει το κέντρο βάρους του Audi e-tron παρόμοιο με αυτό ενός sedan. Η κατανομή φορτίου του άξονα είναι τέλεια ισορροπημένη σχεδόν 50:50.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr