Live Κίνηση
Περισσότερα
Peugeot

Peugeot 3008: To SUV που πάει παντού

Ελλάδα 0:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot 3008: To SUV που πάει παντού

Peugeot

Peugeot 3008: To SUV που πάει παντού

Peugeot

Ένα SUV δεν χρειάζεται να εξοπλίζεται αναγκαστικά και με ένα σύστημα τετρακίνησης, μιας και το τελευταίο έχει τις περισσότερες φορές αρνητικές επιπτώσεις.

Advertisement
Advertisement

Το Peugeot 3008 μπορεί να κινείται με άνεση τόσο στην πόλη όσο και σε απάτητες διαδρομές, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Advanced Grip Control.

Πως λειτουργεί

Ένας επιλογέας στο κέντρο της κονσόλας σας δίνει τη δυνατότητα επιλογής του προγράμματος ελέγχου πρόσφυσης που ταιριάζει στον τύπο εδάφους στον οποίο κινείστε, είτε πρόκειται για χιόνι, λάσπη ή άμμο. Πιο συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα snow, το σύστημα αντιλαμβάνεται αυτομάτως τον κινητήριο τροχό που σπινιάρει και τον φρενάρει, δίνοντας περισσότερη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Στο πρόγραμμα sand, οι δύο τροχοί είναι συγχρονισμένοι και δέχονται την ίδια ροπή από το μοτέρ ώστε να ξεπεράσει την αμμώδη επιφάνεια.

Advertisement
Advertisement

Γιατί να επιλέξω το Advanced Grip Control;

Το προσιτό επιπλέον κόστος του συστήματος δίνει τη δυνατότητα σε έναν μέσο οδηγό να κινείται με ασφάλεια σε χώμα, άμμο και χιόνι. Ειδικά στη χώρα μας, όπου τα υπερβολικά καιρικά φαινόμενα είναι μηδαμινά, η επιλογή του Advanced Grip Control έναντι ενός τετρακίνητου μοντέλου μόνο προτερήματα διαθέτει. Το SUV με σύστημα τετρακίνησης συνοδεύεται με μεγαλύτερο κόστος κτήσης, καθώς και αυξημένο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Ειδικά το τελευταίο αποτελεί σημαντικό παράγοντα στη μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.

Advertisement

Επιπλέον… “καλούδια”

Advertisement

Το Peugeot 3008 έρχεται και με περισσότερα συστήματα ασφαλείας. Όταν πρόκειται να κινηθείτε σε δρόμους με απότομη κλίση υπάρχει το πρωτοποριακό σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Assist Descent Control) που ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου ανάλογα με τη γωνία κατάβασης και βοηθά το αυτοκίνητο να κατέβει ομαλά, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να επεμβαίνει καθόλου στο γκάζι ή στο φρένα.