Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων Executive: VW Golf | Τιμές Καυσίμων

AUDI

H τεχνολογία φόρτισης του Audi e-tron

  • newsautoteam

Με το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής, το e-tron, η Audi αναδεικνύεται από έναν κλασικό κατασκευαστή αυτοκινήτων σε έναν προμηθευτή κινητικότητας ώστε οι πελάτες της να απολαμβάνουν τα οφέλη και την απόλαυση της ηλεκτροκίνησης.

Φόρτιση έως 150 kW
Στον ρεαλιστικό κύκλο μέτρησης WLTP το ηλεκτρικό SUV επιτυγχάνει μια αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα χάρη στην υπεραποδοτική, υψηλής τάσης μπαταρία αποφεύγοντας τις συνεχείς επαναφορτίσεις στην καθημερνή οδήγηση. Στις μακρινές αποστάσεις οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους σταθμούς ταχυφόρτισης έως 150 kW DC σύμφωνα με τις προδιαγραφές του European Combined Charging System (CCS)  – το πρώτο για ηλεκτρικά ευρείας παραγωγής. Έτσι το Audi e-tron μπορεί να πραγματοποιήσει ένα μακρινό ταξίδι με φόρτιση σε μισή ώρα. Κάτι που είναι εφικτό χάρη στην προηγμένη θερμική διαχείριση της μπαταρίας ιόντων λιθίου, η οποία επιτρέπει την φόρτιση σε ισχύ έως 150 kW.

Στα σχέδια του δικτύου Ionity έως το 2020 περιλαμβάνονται 400 σημεία ταχυφόρτισης (HPC) εγκατεστημένα ανά 120 χιλιόμετρα στους αυτοκινητόδρομούς της Ευρώπης. Το Ionity είναι ένα δίκτυο που από κοινού δημιουργεί το Volkswagen Group μαζί με τις Audi και Porsche, το BMW Group, την Daimler AG και την Ford Motor Company, συμβάλοντας στη διεύρυνση του δικτύου HPC, ενώ παράλληλα τοποθετούνται στην Ευρώπη και άλλοι ανεξάρτητοι HPC σταθμοί.

Εκτός της ταχυφόρτισης συνεχούς ρεύματος το ηλεκτρικό SUV της Audi μπορεί να φορτίσει και με φορτιστές εναλλασσόμενου ρεύματος AC, με τον στάνταρ έως 11 kW ή τον προαιρετικό στα 22 kW. Το αυτοκίνητο συνδέεται στο σταθμό φόρτισης με καλώδιο mode 3. Περίπου το 95% των σταθμών στην Ευρώπη υποστηρίζουν αυτό τον τύπο καλωδίου.

Δημοφιλή στο Protothema.gr