Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σχέδιο για απαγόρευση βαρέων οχημάτων στον Κηφισό τις πρωινές ώρες

Ελλάδα 0:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(123) "Σχέδιο για απαγόρευση βαρέων οχημάτων στον Κηφισό τις πρωινές ώρες"
    

Σχέδιο για απαγόρευση βαρέων οχημάτων στον Κηφισό τις πρωινές ώρες

ΝΕΑ

Το Υπουργείο Μεταφορών εξετάζει πιλοτικό μέτρο περιορισμού της κυκλοφορίας των φορτηγών από τις 7 έως τις 10 το πρωί για μείωση της συμφόρησης.

Advertisement
Advertisement

Τη δυνατότητα απαγόρευσης της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στον Κηφισό τις ώρες αιχμής, από τις 07:00 έως τις 10:00 το πρωί, εξετάζει το Υπουργείο Μεταφορών, όπως δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Το μέτρο βρίσκεται υπό μελέτη ως πιλοτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση του έντονου κυκλοφοριακού προβλήματος στην περιοχή.

Σύμφωνα με τον ίδιο, για την αξιολόγηση του προβλήματος γίνεται χρήση drones, τα οποία καταγράφουν την κυκλοφορία και τον χώρο που καταλαμβάνουν τα βαρέα οχήματα τόσο στον Κηφισό όσο και στην Αττική Οδό. Τα πρώτα δεδομένα δείχνουν ότι η απομάκρυνση των φορτηγών τις ώρες αιχμής μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη ροή της κυκλοφορίας.

Ωστόσο, ο κ. Κυρανάκης αναγνώρισε ότι η εφαρμογή του μέτρου δημιουργεί επιπλέον ζητήματα, κυρίως σε σχέση με τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Όπως εξήγησε, αν ζητηθεί από εταιρείες να προχωρούν σε φορτώσεις και παραδόσεις τις πρώτες πρωινές ώρες, αυξάνεται το κόστος λειτουργίας, το οποίο πιθανόν να μεταφερθεί στους καταναλωτές. «Είναι μια λύση που μπορεί να εφαρμοστεί, αλλά πρέπει να πούμε με ειλικρίνεια και τις συνέπειες», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Advertisement
Advertisement

Αναφέρθηκε επίσης στο υφιστάμενο ωράριο τροφοδοσίας στον Δήμο Αθηναίων, το οποίο ισχύει από τις 09:00 έως τις 21:00, αφήνοντας περιθώριο για εφαρμογή του μέτρου νωρίτερα, εφόσον υπάρξει συνεννόηση με τους εμπλεκόμενους φορείς. Ωστόσο, σημείωσε πως το δύσκολο σημείο παραμένει το διάστημα μετά τις 10:00, όταν η κυκλοφορία αυξάνεται ξανά και οι συνθήκες στους δρόμους επιδεινώνονται.

Η πρόταση βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της επεξεργασίας και δεν έχει οριστικοποιηθεί. Το υπουργείο εξετάζει τις επιπτώσεις σε όλους τους εμπλεκόμενους -από τις επιχειρήσεις διανομών μέχρι τους πολίτες- πριν ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση για πιλοτική εφαρμογή.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Ποιες ελληνικές περιφέρειες έχουν τα πιο χαμηλά ποσοστά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ;

Έτσι θα είναι τα μοντέλα της Scout

Video: Αφαιρεθήκαν διπλώματα και άδειες κυκλοφορίας