Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί η BYD «σκοτώνει» τις περιστρεφόμενες οθόνες της;

Ελλάδα 19:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(97) "Γιατί η BYD «σκοτώνει» τις περιστρεφόμενες οθόνες της;"
    

Γιατί η BYD «σκοτώνει» τις περιστρεφόμενες οθόνες της;

ΝΕΑ

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία βάζει τέλος σε μια από τις πιο αναγνωρίσιμες ιδιοτροπίες της, επιλέγοντας καθαρότερη και αποτελεσματικότερη τεχνολογία.

Advertisement
Advertisement

Όταν η BYD έκανε αισθητή την παρουσία της στη διεθνή σκηνή, ένα από τα στοιχεία που τράβηξαν τα βλέμματα ήταν οι εντυπωσιακές περιστρεφόμενες οθόνες των μοντέλων της. Η οθόνη που γύριζε κάθετα ή οριζόντια έγινε γρήγορα σήμα κατατεθέν, ξεχωρίζοντας τα αυτοκίνητα της εταιρείας σε μια κατηγορία που συχνά μοιάζει προβλέψιμη. Ωστόσο, η εποχή αυτής της «μόδας» φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της.

Η αντιπρόεδρος της BYD, Στέλλα Λι, παραδέχεται πως παρά την αρχική ενθουσιώδη αποδοχή, οι περιστρεφόμενες οθόνες δημιουργούσαν περιορισμούς, κυρίως όσον αφορά την ομαλή λειτουργία εφαρμογών όπως Apple CarPlay και Android Auto.

Τα συστήματα αυτά δεν μπορούν να εμφανιστούν σε κάθετη διάταξη, καθιστώντας τη δυνατότητα περιστροφής ουσιαστικά άχρηστη για μεγάλο μέρος των οδηγών. Έτσι, το νέο Atto 2 είναι το πρώτο BYD χωρίς περιστροφή, και σύντομα όλα τα μοντέλα θα ακολουθήσουν.

Advertisement
Advertisement

Παρότι η BYD είχε επιχειρηματολογήσει πως η κάθετη θέση διευκόλυνε τη χρήση εν κινήσει και προσέφερε καλύτερη πλοήγηση, πολλοί χρήστες – αλλά και δοκιμαστές – θεωρούσαν την οριζόντια διάταξη πιο φυσική, καθώς εναρμονίζεται με το «στάνταρ» των σύγχρονων αυτοκινήτων.

Επιπλέον, με CarPlay και Android Auto να λειτουργούν αποκλειστικά οριζόντια, η απόφαση ήταν σχεδόν μονόδρομος.

Η Λι αποκάλυψε επίσης πως η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει τη συνεργασία της με κολοσσούς όπως η Apple και η Google. Η σταθερή οριζόντια οθόνη απλοποιεί την ανάπτυξη λογισμικού, μειώνει συμβιβασμούς και επιτρέπει πιο ομαλή ενσωμάτωση υπηρεσιών.

Advertisement

Παράλληλα, η BYD ανεβάζει ρυθμούς διεθνούς επέκτασης. Το 2026 στοχεύει σε τεράστια ανάπτυξη στην Ευρώπη, με στόχο τη διπλάσια λιανική κάλυψη και περίπου 1.000 σημεία πώλησης. Σε μια τέτοια στρατηγική εξωστρέφειας, η καθαρότητα και η συμβατότητα της τεχνολογίας φαίνεται να υπερισχύουν του εντυπωσιασμού.

Έτσι, ένας από τους πιο ευφάνταστους σχεδιαστικούς πειραματισμούς της BYD περνά στην ιστορία, θυσία στον βωμό της συνδεσιμότητας και της πρακτικότητας.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Renault–Nissan: Από το «διαζύγιο» στην απρόσμενη επανασύνδεση

Βαρύ το πρόστιμο αν δεν βάλεις τρίγωνο σε απόσταση 100 μέτρων!

Πόσα Tesla κυκλοφορούν στην Ελλάδα;


Advertisement