Η απόλυτη επιλογή των Ελλήνων οδηγών είναι τα SUV
ΝΕΑ
Οι περισσότεροι που αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητα στρέφονται πλέον στα οχήματα ελευθέρου χρόνου…
Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου τον Αύγουστο του 2025 κατέγραψε μία σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των οδηγών. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), καθώς σχεδόν 7 στα 10 αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον Αύγουστο ήταν SUV.
WHAT CAR
Συγκεκριμένα, το μερίδιο των οχημάτων ελευθέρου χρόνου άγγιξε το 69,5% της αγοράς, όταν τον αντίστοιχο μήνα του 2024 ήταν στο 63,6%. Η αύξηση αυτή, κατά 5,9 μονάδες, επιβεβαιώνει ότι οι Έλληνες στρέφονται όλο και πιο έντονα σε αυτή την κατηγορία.
Το ίδιο μοτίβο παρατηρείται και στο σύνολο του οκταμήνου Ιανουαρίου–Αυγούστου. Τα SUV καταλαμβάνουν το 62% της αγοράς, έναντι 58,3% πέρυσι. Αν και ορισμένα μικρότερα segments, όπως τα Α-SUV, κατέγραψαν κάμψη, τα μεσαία και μεγαλύτερα SUV, όπως τα C-SUV και D-SUV κινήθηκαν ανοδικά, καλύπτοντας το κενό και ενισχύοντας το συνολικό μερίδιο. Ενδεικτικά, τα C-SUV αύξησαν το ποσοστό τους κατά 4,4 μονάδες τον Αύγουστο σε σχέση με το 2024, φτάνοντας στο 21,4%, ενώ τα D-SUV ανέβηκαν στο 7,1% από 5%.

Συνεχής άνοδος των SUV
Αντιθέτως, οι πιο παραδοσιακές κατηγορίες, όπως τα segment B και segment C, εμφανίζουν υποχώρηση. Τα Β μοντέλα, που κάποτε αποτελούσαν τη «ραχοκοκαλιά» της ελληνικής αγοράς, έπεσαν στο 18,3% από 22,6% τον Αύγουστο του 2024.
Η εικόνα δείχνει ότι οι Έλληνες οδηγοί αναζητούν μεγαλύτερα, πιο ευρύχωρα και πολυδιάστατα οχήματα. Τα οχήματα ελευθέρου χρόνου έχουν εξελιχθεί από «μόδα» σε κυρίαρχη τάση, καλύπτοντας ανάγκες τόσο για οικογένειες όσο και για καθημερινή χρήση.
Με αυτά τα δεδομένα, φαίνεται πως το SUV θα παραμείνει ο πρωταγωνιστής της αγοράς και τα επόμενα χρόνια και απομένει να δούμε πόσο ψηλά (σε ποσοστό) θα μπορέσει να φτάσει…