Ηλεκτρικό με αυτονομία 1.500 χλμ. από την Changan για την Ευρώπη
ΝΕΑ
Εκπρόσωπος της κινεζικής Changan ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει σύντομα ένα νέο μοντέλο της το οποίο θα έχει κορυφαία αυτονομία.
Η Changan Automobile, μία ακόμα κινεζική εταιρεία, προετοιμάζεται να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά και να διεκδικήσει μερίδιο τόσο από τους εγχώριους όσο και από τους Κινέζους κατασκευαστές που υπάρχουν ήδη σε αυτή.
WHAT CAR
Ως Όμιλος, η συγκεκριμένη εταιρεία άρχισε να ασχολείται με την κατασκευή αυτοκινήτων από το 1959 και ήταν η πρώτη που κατασκεύασε μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Κίνα.
Όπως έγινε γνωστό τα στελέχη της προετοιμάζουν την είσοδό τους στην Ευρώπη και θα επιδιώξουν να το πράξουν με εντυπωσιακό τρόπο, για να δημιουργήσουν εντύπωση και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον.

Έτσι, σύμφωνα με τις πληροφορίες, σχεδιάζουν να παρουσιάσουν ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία στερεάς κατάστασης το οποίο θα μπορεί να διανύει έως 1.500 χλμ., με μία πλήρη φόρτιση.
Σύμφωνα με όσα πληροφορίες από τον κινεζικό Τύπο στην Changan Automobile έχουν αρχίσει ήδη το πρόγραμμα εξέλιξης του καινούργιου μοντέλου και ως το τέλος του 2025 πρόκειται να ξεκινήσουν οι δοκιμές των πρωτοτύπων στον δρόμο.

Βάσει αυτών, ο στόχος είναι να αρχίσει να αρχίσει να κατασκευάζεται εντός του 2027, οπότε και θα διατίθεται στην αγορά.
Σε ό,τι αφορά στην πλατφόρμα του θα είναι αρχιτεκτονικής 800 Volt και ο συσσωρευτής στερεού ηλεκτρολύτη θα μπορεί να πληρούται με ενέργεια σε παροχή υπερταχείας φόρτισης ισχύος έως ένα μεγαβάτ, εφόσον είναι διαθέσιμος αντίστοιχος φορτιστής.

Προς το παρόν, δεν έχει υπάρχουν πληροφορίες για το ποια εταιρεία παραγωγής μπαταριών θα καταφέρει να έχει έτοιμο έναν συσσωρευτή αυτού του τύπου και να τον παρέχει στην Changan.
Πάντως, τόσο CATL όσο και η BYD έχουν ανακοινώσει ότι ως τότε (2027) θα έχουν έτοιμες τις μπαταρίες και θα μπορούν να τις παρέχουν στους πελάτες τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Πόσο θα κοστίζει το λίτρο της βενζίνης στη Formula 1;
Επίσημο: Αυτό είναι το Volvo XC70
Φορτίο στη σχάρα: Ποια είναι τα νόμιμα όρια σε βάρος και προεξοχή