Πώς πήγαν οι κινέζικες μάρκες στην Ελλάδα τον Ιούνιο;
ΝΕΑ
Οι κινέζικες μάρκες σημείωσαν 704 ταξινομήσεις στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2025, κατακτώντας το 4,8% του συνόλου της αγοράς
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες συνέχισαν να διευρύνουν το αποτύπωμά τους στην ελληνική αγορά τον περασμένο μήνα, αποδεικνύοντας ότι η είσοδός τους δεν ήταν μια παροδική τάση, αλλά μια σταθερή στρατηγική διείσδυσης στην ευρωπαϊκή αγορά.
WHAT CAR
Η τάση αυτή είναι εμφανής και καταγράφονται από τα στοιχεία των ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, όπου φαίνεται η παρουσία και άνοδος αρκετών κινεζικών μαρκών.
Η MG ήταν η κυρίαρχη ανάμεσα στις κινεζικές φίρμες για τον Ιούνιο, με 369 ταξινομήσεις, ξεπερνώντας μάλιστα παραδοσιακές μάρκες όπως η Nissan, η Mercedes κ.α. Η BYD, από την μεριά της σημείωσε 206 ταξινομήσεις, ενώ η DFSK είχε αξιοσημείωτη παρουσία με 34 μονάδες.

Έντεκα κινέζικες μάρκες
Στις μικρότερες σε μέγεθος, η Jaecoo πέτυχε 27 ταξινομήσεις, ενώ η Chery, η οποία εισήλθε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, έκλεισε τον μήνα με 21 ταξινομήσεις. Η Geely σημείωσε 20 ταξινομήσεις, η Leapmotor 10 ενώ πιο πίσω βρέθηκαν οι Lynk&Co και Omoda, αμφότερες με 6 ταξινομήσεις, ενώ η Seres και η Dongfeng σημείωσαν 4 και 1 αντίστοιχα.
Παρότι τα νούμερα αυτών των μαρκών παραμένουν ακόμα μικρά, η παρουσία τους στον πίνακα μαρτυρά το στρατηγικό ενδιαφέρον των κινεζικών ομίλων να πατήσουν… πόδι στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω της Ελλάδας.

Πωλήσεις Κινέζικων Μαρκών (Ιούνιος 2025)
• MG: 369
• BYD: 206
• DFSK: 34
• JAECOO: 27
• CHERY: 21
• GEELY: 20
• LEAPMOTOR: 10
• LYNK & CO: 6
• OMODA: 6
• SERES: 4
• DONGFENG: 1