Η νέα ευρεσιτεχνία της Ferrari αφορά κινητήρα υδρογόνου
ΝΕΑΗ νέα ευρεσιτεχνία της Ferrari αφορά κινητήρα υδρογόνου
ΝΕΑΗ ιταλική μάρκα σπορ αυτοκινήτων φέρεται να έχει καταθέσει μία νέα ευρεσιτεχνία η οποία μπορεί να φέρει επανάσταση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η Ferrari βλέπει τις πωλήσεις της να έχουν αύξοντα ρυθμό τα τελευταία χρόνια και τα υβριδικά της μοντέλα να πουλάνε σχεδόν όσο καλά οι προκάτοχοί τους. Όμως τώρα, θέλει να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο και καινοτόμο υβριδικό σύστημα.
WHAT CAR
Αυτό αφορά έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν κινητήρα υδρογόνου στον πίσω. Προς το παρόν, παραμένει εντελώς άγνωστο για ποιο μοντέλο προορίζεται αυτό το κινητήριο σύνολο ή ακόμα και εάν θα το δούμε σε μοντέλο παραγωγής.
Η καινοτομία πάντως δεν έγκειται τόσο στη διάταξη, όσο στη φύση του κινητήρα υδρογόνου. Φέρεται να είναι εξακύλινδρος σε σειρά, αλλά τοποθετημένος… ανάποδα!
Αυτό σημαίνει ότι ο στροφαλοθάλαμος είναι το υψηλότερο μέρος του κινητήρα και η κυλινδροκεφαλή το χαμηλότερο. Τα σχέδια που έχει καταθέσει η Ferrari μαρτυρούν ότι αυτό θα επιτρέψει στο κιβώτιο ταχυτήτων να εγκατασταθεί σε ψηλότερη θέση, πράγμα που με τη σειρά του θα επιτρέψει έναν χαμηλότερο και μεγαλύτερο διαχύτη, ο οποίος θα καλύπτει τον ανεστραμμένο κινητήρα.
Όλο αυτό το ιδιαίτερο πακέτο μάλλον μεταφράζεται σε ένα επιμηκυμένο αυτοκίνητο, την ώρα που η Ferrari τονίζει πως θα πρέπει να είναι και ιδιαίτερα κοντό.
Προς το παρόν, όλη αυτή η καινοτομία παραμένει στα χαρτιά και τα σκίτσα. Οι μηχανικοί του Μαρανέλο πρέπει να αναπτύξουν αρκετά ακόμα τον εξακύλινδρο κινητήρα υδρογόνου πριν μπορέσουν να τον κάνουν λειτουργικό.
Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μία πολύ ασυνήθιστη υβριδική διάταξη και για αυτό, κανείς δεν μπορεί να είναι ακόμα σίγουρος εάν ένας τόσο ρηξικέλευθος σχεδιασμός όπως ένας ανάποδος κινητήρας υδρογόνου μπορεί να εφαρμοστεί σε μοντέλο παραγωγής, ακόμα και αν είναι της Ferrari.