Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η ΜΑΤ ανανεώνει το ιερό δισκοπότηρο της Alfa Romeo

Ελλάδα 6:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η ΜΑΤ ανανεώνει το ιερό δισκοπότηρο της Alfa Romeo

ΝΕΑ

Η ΜΑΤ ανανεώνει το ιερό δισκοπότηρο της Alfa Romeo

ΝΕΑ

Η Tipo 33 Stradale του 1967, θεωρείται –και όχι άδικα- η πιο όμορφη Alfa Romeo όλων των εποχών και η εταιρεία MAT παρουσιάζει μια ρέπλικα με το συγκλονιστικό σχήμα το κλασικού μοντέλου και νέα μηχανικά μέρη.

Advertisement
Advertisement

Το αυθεντικό μοντέλο ήταν ένα αριστούργημα που παρουσίασε η Alfa Romeo κατά τη διάρκεια μιας έκθεσης σπορ αυτοκινήτων το 1967 στη Μόντσα.

Με την Tipo 33 Stradale, ο Franco Scaglione σχεδίασε ένα σπορ αυτοκίνητο που έδειχνε με την πρώτη ματιά το πόσο δυναμικό και γρήγορο ήταν. Πίσω από την καμπίνα του οδηγού, ένας 8κύλινδρος με χωρητικότητα 2,0 λίτρων κινητήρας αγωνιστικών προδιαγραφών, έφερνε με εντυπωσιακή ηχητική υπόκρουση στο προσκήνιο 230 ίππους που ήταν παραπάνω από αρκετοί για τα 700 κιλά του μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

Καθώς τα αυθεντικά μοντέλα είναι ελάχιστα και ιδιαίτερα ακριβά για να τα αποκτήσει κανείς, η Manifattura Automobili Torino (ΜΑΤ), που ιδρύθηκε από τον πρώην επικεφαλής των ειδικών σχεδίων του studio Pininfarina έχει μια λύση. Η νέα σειρά «Jewelry» ξεκινά με ένα remake του Tipo 33 Stradale, το οποίο απαιτεί 12.000 ώρες εργασίας για να ολοκληρωθεί. Παρά τις σύγχρονες μεθόδους συγκόλλησης και κατασκευής γενικότερα, το βάρος του αυτοκινήτου είναι περίπου 900 κιλά (200 περισσότερα από το original).

Το συγκεκριμένο που βλέπουμε στις φωτογραφίες, είναι το πρώτο που κατασκεύασε η MAT. Ο ιδιοκτήτης του, ζήτησε από την εταιρεία να έχει το V8 σύνολο των 2,6 λίτρων της Montreal, το οποίο μετά τις σχετικές φροντίδες, έφτασε να αποδίδει 300 ίππους. Η MAT, δεν έχει αποκαλύψει ούτε το κόστος αλλά ούτε και τα στοιχεία των επιδόσεων του μοντέλου, τα οποία εδώ που τα λέμε, δεν χρειάζεται καν να ξέρουμε, μια και μας αρκεί αυτό που βλέπουμε- και είναι χάρμα οφθαλμών.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
 Alfa Romeo Giulia και Stelvio: Το ταξίδι της κατασκευής τους (+video)
Alfa Romeo και 100 χρόνια Monza
Volkswagen: Οι οδηγοί δεν θέλουν διακόπτες αφής

 

Advertisement