Renault Captur E-Tech Plug-in: Premium ποιότητα με απίστευτη οικονομία
Renault 2021-1Renault Captur E-Tech Plug-in: Premium ποιότητα με απίστευτη οικονομία
Renault 2021-1Με μόλις 1,5 λτ/100 χλμ κατανάλωση καυσίμου το Renault Captur E-Tech αποτελεί μία ιδανική πρόταση για όσους θέλουν να συνδυάσουν το οικολογικό προφίλ με ένα compact SUV κορυφαίας ποιότητας και premium ανέσεων.
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα για την Renault με αυτοκίνητα όπως το Captur E-Tech Plug-In να δείχνουν ξεκάθαρα την τεχνολογική υπεροχή της εταιρίας αλλά και την δέσμευσή της για ένα βιώσιμο ενεργειακό μέλλον στην αυτοκίνηση.
WHAT CAR
Πρωτοπόρος και με σημαντικές καινοτομίες στην ηλεκτροκίνηση, η Renault εξελίσσει για πάνω από 10 χρόνια την τεχνογνωσία του, έχοντας πλέον φθάσει σε ένα σημείο να δημιουργεί κορυφαίας εξέλιξης υβριδικά συστήματα, ακόμα και για τα ευρείας κυκλοφορίας μοντέλα της, όπως το ιδιαίτερα επιτυχημένο στις ευρωπαϊκές αγορές Captur.
Οι μηχανικοί της Renault υιοθέτησαν μία πρωτοποριακή λύση για τη γκάμα των υβριδικών με πάνω από 150 αποκλειστικές πατέντες, έτσι ώστε να εξασφαλίζονται οι καλύτερες δυνατές επιδόσεις σε ότι αφορά στις εκπομπές CO2 αλλά και στα χαρακτηριστικά λειτουργίας των κινητήρων.
Η γκάμα των υβριδικών μοντέλων, εκμεταλλεύεται επίσης και την τεράστια τεχνογνωσία που προέρχεται από την ομάδα της Renault F1. Τα υβριδικά μοντέλα παραγωγής μοιράζονται την τεχνολογία με την οποία εξελίσσονται τα αγωνιστικά οχήματα της F1 Racing.
Το Captur E-Tech Plug-in επεκτείνει ακόμα περισσότερο την ήδη πλούσια σε κινητήρες γκάμα του μοντέλου, επιτυγχάνοντας απίστευτη κατανάλωση καυσίμου, εξαιρετικά χαμηλούς ρύπους και μία ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα.
Το υβριδικό σύστημα του Captur E-Tech PHEV αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται με μία μπαταρία των 9,8 kWh και 400V. Χάρη σε αυτή την μπαταρία το υβριδικό Captur μπορεί να διανύσει έως και 50 χιλιόμετρα αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα και σε ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα ενώ μπορεί να φθάσει έως και τα 65 χιλιόμετρα διαδρομής σε αστικές συνθήκες (με βάση το πρότυπο WLTP).
Χάρη σ’ αυτό το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, η κατανάλωση φθάνει στο 1,5 λτ/100 χλμ. ενώ και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 32 γρ/χλμ. Χάρη στην δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας σε λιγότερο από 3 ώρες, το Renault Captur E-Tech Plug-In μπορεί με τακτική φόρτιση να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες ενός μέσου οδηγού για μία ολόκληρη εβδομάδα χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό σε βενζινάδικο.
Με το σύστημα παραμετροποίησης MULTI-SENSE, ο οδηγός έχει την δυνατότητα να επιλέξει προγράμματα οδήγησης, και ένα από τα οκτώ μοτίβα εσωτερικού φωτισμού. Εκτός από το πρόγραμμα Pure για αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση, υπάρχει και το πρόγραμμα Brake μέσω του οποίου γίνεται ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα έτσι ώστε να αυξάνεται ακόμα περισσότερο η αυτονομία.
Το υβριδικό σύστημα της Renault παρέχει την δυνατότητα στον οδηγό να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, με πιο άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και πολύ καλύτερες επιδόσεις, την ίδια στιγμή που παραμένει πολύ πιο πολιτισμένος και αθόρυβος στην καθημερινή χρήση, ιδίως μέσα στην πόλη.
Στο εσωτερικό, ο χώρος των επιβατών παραμένει αμετάβλητος με το πίσω κάθισμα να είναι και εδώ συρόμενο κατά μήκος (16 εκ). Επίσης υπάρχει ειδικός χώρος κάτω από το πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ για ασφαλή φύλαξη των καλωδίων φόρτισης, ώστε να μην επηρεάζεται ο όγκος του χώρου των αποσκευών.
Πέρα από το κορυφαίο υβριδικό του σύστημα το Captur E-Tech PHEV παραμένει το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, διαθέτοντας εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, μεγάλους χώρους για επιβάτες, και premium χαρακτηριστικά άνεσης και ποιότητας οδήγησης.
Παράλληλα, η χρήση νέων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστημάτων που προσφέρει η πλατφόρμα CMF-B, προσφέρει την δυνατότητα στο Captur E-Tech PHEV να διαθέτει τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό και την ασφάλεια των επιβατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Renault Captur: Νέα πλατφόρμα και πλούσια γκάμα κινητήρων
30+ μέρες με το Renault Captur
Renault Captur PHEV: Αρίστευσε σε crash test (video)