Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέο Audi RS 3: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ.

Ελλάδα 14:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Audi RS 3: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ.

ΝΕΑ

Νέο Audi RS 3: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ.

ΝΕΑ

Το νέο Audi RS 3 προκαλεί με την επιβλητική του εμφάνιση, αλλά η επιτάχυνση και συνολικά οι επιδόσεις πλησιάζουν τιμές ενός… supercar.

Advertisement
Advertisement

Η επιτάχυνση του νέου RS 3 κόβει την… ανάσα, μιας και χρειάζεται μόλις 3,8 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα στο ταχύμετρο από στάση. Μια τιμή που αποτελούσε μέχρι πρότινος άπιαστο όνειρο για ένα αυτοκίνητο παραγωγής, το οποίο προσφέρει παράλληλα έναν premium διάκοσμο και συμπεριφορά ενός καθημερινού αυτοκινήτου.

Το νέο Audi RS 3 πετάει από πάνω του την περιβολή του “προβάτου” και μετατρέπεται σε έναν αγριεμένο “λύκο” -κυρίως- χάρη στον βραβευμένο πεντακύλινδρο κινητήρα 2.5 TFSI με ισχύ 400 PS και ροπή 500 Nm.

Advertisement
Advertisement

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Αυτό καθιστά το Audi RS 3 το καλύτερο στην κατηγορία του όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της ροπής στα 500 Nm, 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του, η οποία διατίθεται μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, το Audi RS 3 επιταχύνει ακόμη πιο γρήγορα από χαμηλές στροφές. Επίσης, η μέγιστη ισχύς των 400 PS (294 kW) είναι διαθέσιμη νωρίτερα, από πριν τις 5.600 σ.α.λ. και εκτείνεται σε ένα ευρύ επίπεδο έως 7.000 σ.α.λ.. Μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα αυξάνει επίσης την ταχύτητα με την οποία όλα τα επιμέρους στοιχεία του κινητήρα επικοινωνούν μεταξύ τους.

Ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο – με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης. Η μοναδική ακολουθία ανάφλεξης 1-2-4-5-3 των κυλίνδρων και ο ασύγκριτος ήχος που τον συνοδεύει, καθιστούν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική.

Advertisement

Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select. Στις λειτουργίες Dynamic και RS Performance, για παράδειγμα, τα πτερύγια ανοίγουν πολύ νωρίτερα – τα συναισθηματικά στοιχεία του ήχου είναι ακόμη πιο έντονα. Επιπλέον, ο αδιαμφισβήτητος ήχος του πεντακύλινδρου κινητήρα ενισχύεται περαιτέρω από το προαιρετικό σπορ σύστημα εξάτμισης RS.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS 3: Δυναμική σχεδίαση με RS βελτιώσεις
Σχεδόν έτοιμο το Audi Q9
Δοκιμή: Audi Q4 40 e-tron