Η Έλλη Παρασκευά, επικεφαλής του τμήματος Consumer Experience στη Volvo Car Hellas
ΑΓΟΡΑΗ Έλλη Παρασκευά, επικεφαλής του τμήματος Consumer Experience στη Volvo Car Hellas
ΑΓΟΡΑΗ κα Έλλη Παρασκευά αναλαμβάνει επικεφαλής του νέου τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas. Η κα Παρασκευά θα έχει την ευθύνη του Marketing, CRM & Data Analytics της εταιρείας.
Διαθέτει εκτεταμένη επαγγελματική εμπειρία στο CRM, στην ανάλυση δεδομένων και σε προγράμματα βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, έχοντας σταδιοδρομήσει σε εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Συνδρομητικής Τηλεόρασης.
WHAT CAR
Ο κ. Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas, δήλωσε σχετικά: «Στη Volvo πιστεύουμε ότι όλα ξεκινούν από τον άνθρωπο και η εμπειρία του πελάτη είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Ο νέος ρόλος του Consumer Experience έρχεται ως επιβεβαίωση της δέσμευσής μας.
Καλωσορίζουμε στην εταιρεία μας έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία και γνώση στον τομέα του CRM. Θα θέλαμε να ευχηθούμε στην κυρία Παρασκευά καλή επιτυχία στο νέο της ρόλο.»