Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Νέα έκδοση High Performance για το Ford Mustang

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέα έκδοση High Performance για το Ford Mustang

ΝΕΑ

Νέα έκδοση High Performance για το Ford Mustang

ΝΕΑ

Το Mustang αποκτά ένα… πακέτο έξτρα δύναμης (High Performance Package) με Ευρωπαϊκή καρδιά χάρη στον κινητήρα EcoBoost των 2300 κ.εκ. και των 330 ίππων.

Advertisement
Advertisement

 

 

Advertisement
Advertisement

Υπάρχει μία νέα δύναμη πίσω από την νέα έκδοση του Mustang της Ford. Δυστυχώς για τους funs των muscle cars δεν έχει το όνομα SVO, ST ή RS. Βέβαια το τελευταίο όνομα θα είχε κάποια αιτία, αφού η Ford λέει ότι ο βελτιωμένος κινητήρας EcoBoost των 2.300 κ.εκ. που κινεί το Mustang έχει «δεσμούς» με το Focus RS. Στην πραγματικότητα, αυτό το νέο υψηλής απόδοσης EcoBoost Mustang, ονομάζεται: High Performance. Αυτό σίγουρα θα το αντιμετωπίσουν με σκέψεις στην Αμερική αλλά θα το αγκαλιάσουν στην Ευρώπη όπου τα κυβικά δεν έχουν και τόση σημασία (όσο οι ρύποι).

Οι μηχανικές αναβαθμίσεις αυτής της νέας Mustang (το entry level της γκάμας) είναι συναρπαστικές. Ξεκινάμε με την απόδοση των 330 ίππων του κινητήρα EcoBoost 2,3 λίτρων, η οποία αποδίδετε από το (ελαφρώς) μεγαλύτερο turbo με διπλό έμβολο, το νέο set up του κινητήρα και ένα μεγαλύτερο ψυγείο για να κρατήσει τις θερμοκρασίες χαμηλά. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στο σύστημα εξάτμισης (με τέσσερα τελικά) για περισσότερη ακουστική ευχαρίστηση.

Advertisement

Οι αλλαγές προσθέτουν μόνο 20 ίππους πάνω από την απόδοση της… βασικής έκδοσης του Mustang και η μέγιστη ροπή παραμένει η ίδια (στα 475 Nm). Αν η δύναμη σας φαίνεται… λίγη, η Ford λέει πως οι βελτιώσεις του κινητήρα δημιουργούν αύξηση 40% στην ροπή σε σύγκριση με τον κανονικό κινητήρα EcoBoost. Ως εκ τούτου, η αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται πως έχουν βελτιωθεί και οι επιδόσεις του μοντέλου. Επιπλέον το κιβώτιο ταχυτήτων έχει πιο κοντές σχέσεις κάτι το οποίο σίγουρα συμβάλλει στην καλύτερη επιτάχυνση.

Η ισχύς δεν είναι η μοναδική βελτίωση σε αυτό το νέο Mustang. Οι οπαδοί του κινητήρα EcoBoost συχνά μιλάνε για το πόσο βοηθά στην καλύτερη κατανομή βάρους, όπου τοποθετείτε αλλά και για την αντοχή του όταν δουλεύει υπό πίεση. Έτσι εδώ οι μηχανικοί της Ford το εκμεταλλεύτηκαν και πρόσθεσαν μπάρα θόλων αλλά και αντιστρεπτικές ράβδους 32 χιλιοστών μπροστά και τα 24 χιλιοστών πίσω. Τα εμπρός φρένα των 13,9 ιντσών προέρχονται από την έκδοση GT όπως και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα βοήθειας του οδηγού.

Advertisement

Όσον αφορά την εμφάνιση, η Ford δίνει στο 2.3L High Performance Package Mustang ζαντών 19 ιντσών (αποκλειστικής σχεδίασης) την απαιτούμενη σήμανση στα φτερά, ρίγες στην οροφή και στους καθρέφτες. Η «μάσκα» είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα, όπως και το μπροστινό splitter αλλά και οι αεραγωγοί για τα φρένα (από το Mustang GT Performance Package). Στο πίσω μέρος μαζί με τα τέσσερα τελικά των εξατμίσεων, θα δείτε και μία διακριτική μαύρη αεροτομή.

Advertisement

Εκτός από τη νέα αναβάθμιση επιδόσεων, όλα τα νέα Mustang για το 2020 θα εφοδιάζονται με το FordPass Connect ως στάνταρ εξοπλισμό. Υπάρχουν επίσης τέσσερις νέες επιλογές χρώματος, όπως το Grabber Lime, το Red Hot Metallic Tinted Clearcoat, το Twister Orange και το Iconic Silver.

Η Ford δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τιμές για το νέο μοντέλο της αλλά φανταζόμαστε πως θα είναι κάπου ανάμεσα στο Premium και το GT. Το 2.3L High Performance Package Mustang θα φτάσει στις αντιπροσωπείες αυτό το φθινόπωρο.