Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Daihatsu Copen επιστρέφει

Ελλάδα 23:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Daihatsu Copen επιστρέφει

ΝΕΑ

Το Daihatsu Copen επιστρέφει

ΝΕΑ

Η ιαπωνική εγχώρια αγορά είναι ένα παράλληλο σύμπαν για εμάς τους ξένους και η ιδιαιτερότητά της δεν σταματά να μας εκπλήσσει.Έτσι το… πολυαναμενόμενο για αυτούς Daihatsu Copen επιστρέφει σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων και σε Coupe έκδοση.

Advertisement
Advertisement

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΞ (gs@newsauto.gr)

Καθώς το Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τόκιο (11-14 Ιανουαρίου) πλησιάζει, αρχίζουν να εμφανίζονται νέες δημιουργίες για την διεθνή αλλά και για την Ιαπωνική αγορά, όπως το Daihatsu Copen Coupe. Ναι, μετά από πολλά χρόνια ύπαρξης του μοντέλου roadster, το Copen, αποκτά τελικά την σταθερή οροφή που οι Ιάπωνες αγοραστές είχαν ζητήσει.

Advertisement
Advertisement

Αν θυμάστε το 2016 στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Τόκιο, η Daihatsu αποκάλυψε μια ιδέα του Copen με σταθερή οροφή βασισμένη στο retro-styled Copen Cerro. Η πρόταση είχε ζεστή υποδοχή από τους επισκέπτες, που είχαν πραγματικά ενθουσιαστεί με την προοπτική ενός Copen Coupe. Αυτό ώθησε την Daihatsu να εξετάσει σοβαρά την κατασκευή του. Τελικά, αποφάσισε να το κάνει, σε περιορισμένη παραγωγή 200 μονάδων.

Εμπνευσμένο από το Copen, το Copen Coupe, διαθέτει σταθερή κορυφή από CFRP (προαιρετικά διαθέσιμη με γυάλινη ηλιοροφή) που φτάνει ως το πίσω μέρος του. Η παραγωγή θα ξεκινήσει από τον επόμενο χρόνο ώστε τα πρώτα οχήματα να παραδοθούν τον Απρίλιο του 2019 για να συμπέσει η παράδοσή τους, με την πέμπτη επέτειο της δεύτερης γενιάς Copen.

CopenCoupe1

Advertisement

Η coupe έκδοση θα προσφέρει φυσικά πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει τιμόνι Momo με δερμάτινη επένδυση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλουμινένιες ζάντες BBS και φυσικά πλακέτες με σειριακό αριθμό στην κεντρική κονσόλα.

CopenCoupe2b

Advertisement

Στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμα: Sport εξάτμιση και ανάρτηση HKS. Ωστόσο, δεν έγιναν τροποποιήσεις ή βελτιώσεις στον κινητήρα, ο οποίος είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος, ισχύος 64 ίππων από 660 κ.εκ., που απαιτείται από τον ιαπωνικό νόμο, ώστε να επιτρέψει στο Copen να ταξινομηθεί ως αυτοκίνητο Kei.

CopenCoupe2

Οι τιμές κυμαίνονται από 19.720 για το μοντέλο με το χειροκίνητο κιβώτιο και 19.550 ευρώ για το μοντέλο που είναι εξοπλισμένο με CVT.

Advertisement

CopenCoupe3