Δοκιμάζουμε το Renault Megane 1.5 dCi 110: Ομιλείτε τη Γαλλική;
ΔΟΚΙΜΕΣΔοκιμάζουμε το Renault Megane 1.5 dCi 110: Ομιλείτε τη Γαλλική;
ΔΟΚΙΜΕΣΤο Renault Megane τέταρτης γενιάς αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα ισχυρά χαρτιά της Γαλλικής φίρμας μαζί με το μικρότερο Clio. Η φιλοσοφία ούτε εδώ διαφοροποιείται, πηγαίνοντας μάλιστα τους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας στο επόμενο στάδιο.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
WHAT CAR
Οι φαρδιοί ώμοι εκφράζουν το συναίσθημα που βρίσκεται στο σχεδιαστικό DNA της Renault. Το κάτω μέρος του αμαξώματος και το καπό μέσω τεταμένων γραμμών συγκλίνουν προς τα εμπρός τονίζοντας το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Η καμπίνα επιβατών σε στυλ “cockpit” διαμορφώνεται γύρω από το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα που εφοδιάζονται με προηγμένα συστήματα, όπως το έγχρωμο head-up display και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής – τάμπλετ των 8,7ινστών. Η άνεση των επιβατών έχει βελτιωθεί περαιτέρω χάρη στην καλύτερη ποιότητα και το φινίρισμα των υλικών στο ταμπλό, τις επιφάνειες στις πόρτες, την κονσόλα, αλλά και τα χειριστήρια.
Τα καθίσματα είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν υποστήριξη στο σώμα, με αποτέλεσμα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και αίσθησης, στοιχείο που οφείλεται κυρίως στη χρησιμοποίηση «αφρού» διπλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι σκελετοί των καθισμάτων είναι οι ίδιοι που έχουν χρησιμοποιηθεί στα νέα Espace και Talisman, ενώ η επένδυση τους έχει σαφείς αναφορές σε πολυτελή δερμάτινα προϊόντα
Το κενό ανάμεσα στους τροχούς και τους θόλους είναι πολύ μικρό ενισχύοντας το δυναμικό χαρακτήρα. Η σημαντική μείωση της απόστασης κατά 25-30 mm, οφείλεται επίσης στην αναθεωρημένη γεωμετρία της ανάρτησης και στα τοποθετημένα με μεγαλύτερη κλίση αμορτισέρ.
Στο δρόμο, το Renault Megane 1.5 dCi με τους 110 ίππους, σε κερδίζει αμέσως με τη γαλλική άνεση, είναι αυτή που σου μένει χαραγμένη στο υποσυνείδητο και κάνει το ελληνικό ανάγλυφο στο οδόστρωμα να μοιάζει με ευρωπαϊκού επιπέδου.
Από την άλλη πλευρά, είναι σαφές πως το νέο Megane πατά με τόση σιγουριά στην άσφαλτο (μεταξόνιο και μετατρόχια έχουν αυξηθεί), ώστε να απομυθοποιεί σχετικά σύντομα την επάρκεια ισχύος του πετρελαιοκινητήρα. Γίνεται αυτομάτως σαφές πως το πλαίσιο του σηκώνει πολλούς περισσότερους ίππους. Το κράτημά του είναι ιδανικό, συγχωρώντας ακόμη και εσκεμμένα λάθη μέσα στη στροφή. Το μικρομεσαίο Renault διαθέτει και τετραδιεύθυνση (σύστημα 4Control), κάτι που αποτελεί πρωτιά στην κατηγορία C.
Στα υπόλοιπα σημαντικά, κρατάμε σίγουρα την βελτίωση της ποιότητας σε αυτή τη νέα γενιά, τους αρκετά καλούς χώρους στην καμπίνα για επιβάτες και αποσκευές, αλλά και την έλλειψη δίψας του δοκιμασμένου πετρελαιοκινητήρα dCi. Οι Γάλλοι της Renault έκαναν το χρέος τους, δεν μένει παρά να ανταποκριθούν και οι καταναλωτές, πέρα από τους αμετανόητους πιστούς.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.461 cc
Ισχύς: 110 PS /4.000 rpm
Ροπή: 26,5 kgm /1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,0 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 95 gr/km
Βάρος: 1.205 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.359/1.814/1.447 mm
Χώρος αποσκευών: 437 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: 23.500€