Υβριδικά: Το ρίσκο που απέδωσε για την Toyota
ΝΕΑΥβριδικά: Το ρίσκο που απέδωσε για την Toyota
ΝΕΑΤα Prius, RAV4 και C-HR αποτελούν τις νέες προσθήκες στην υβριδική γκάμα της Toyota, η οποία έκανε πρεμιέρα δειλά πριν από 19 χρόνια. Πίσω στο 1997, το Prius λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία ως το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής.H Toyota ξόδεψε πολύ χρόνο και χρήμα, όταν όμως έγινε αποδεκτό από το κοινό στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, κέρδισε το στοίχημα.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
WHAT CAR
Ο ιαπωνικός κολοσσός της αυτοκίνησης μετρά σε πωλήσεις περισσότερα από 8 εκατ. υβριδικά αυτοκίνητα και ο αριθμός θα αυξάνεται με ολοένα και πιο ταχύ ρυθμό. Και αυτό διότι μειώνεται το κόστος εξέλιξης (και άρα αγοράς ενός υβριδικού) και την ίδια στιγμή αυξάνεται η αυτονομία.
Το NewsAuto.gr οδήγησε το νέο Prius στην Ισπανία και εκτίμησε την ποιότητα κύλισης και την οδική του συμπεριφορά.