Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες για την Opel στο Παρίσι

Ελλάδα 2:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες για την Opel στο Παρίσι

ΝΕΑ

Τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες για την Opel στο Παρίσι

ΝΕΑ

Δυναμική παρουσία θα έχει η Opel στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού που διεξάγεται 4 με 19 Οκτωβρίου.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Συγκεκριμένα, θα έχει όχι μία, ούτε δύο αλλά τέσσερις επίσημες πρώτες στην «Πόλη του Φωτός». Θα παρουσιάσει στο κοινό το πολυαναμενόμενο νέο Corsa, το σπορ ADAM S, το Mokka με νέο κινητήρα 1.6 CDTI turbodiesel αλλά και τους κινητήρες 2.0 CDTI των Insignia και Zafira Tourer. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά.

Νέο Corsa
Το νέο Corsa αλλάζει πρόσωπο και ταυτόχρονα «γεμίζει» τεχνολογία. Από το σύστημα infotainment «IntelliLink», μέχρι τα σύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού όπως: η δεύτερη γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης (Road Sign Recognition), προειδοποίηση  αλλαγής λωρίδας οχήματος (Lane Departure Warning), υποβοήθηση μεγάλης σκάλας φώτων, (High Beam Assist), ένδειξη απόστασης προπορευόμενου οχήματος (Following Distance Indication) και σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης (Forward Collision Warning). Με νέους κινητήρες, κιβώτια, ανάρτηση και βελτιστοποιημένο σύστημα διεύθυνσης. Ο αλουμινένιος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo ήδη πληροί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, αποδίδοντας 90 PS ή 115 PS. Και οι δύο παράγουν  ροπή  17,3 kgm από τις 1.800 rpm. Οι σχεδιαστές συνδύασαν το δυναμικό σχήμα του Corsa με ρέουσες, ανάγλυφες γραμμές και ακριβείς λεπτομέρειες – στοιχεία της βραβευμένης σχεδιαστικής φιλοσοφίας Opel. Το νέο Corsa συνεχίζει παράδοση 32 ετών και αναμένεται μέχρι τα τέλη του έτους να μπει στη γραμμή παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

ADAM S
Πρόκειται για την… ανήσυχη έκδοση του ADAM που εφοδιάζεται με τον 1.4 Turbo ECOTEC των 150 PS. Σε συνδυασμό με εξατάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0 στα 100 km/h σε 8,5sec. Η τελική ταχύτητα με αυτό τον κινητήρα μπορεί να ξεπεράσει τα 200 km/h. Τα σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά αναδεικνύονται  από ένα ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο υψηλών επιδόσεων που εξελίχθηκε ειδικά για το ADAM S, αλλά και το υψηλής ακρίβειας, άμεσης απόκρισης σύστημα διεύθυνσης. Ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου ενισχύεται από τα μεγάλα φρένα OPC S, το μοντέρνο του σχεδιασμό εντός και εκτός ενώ εφοδιάζεται με το IntelliLink.

Mokka 1.6 CDTI
Από τις αρχές του 2015, το Opel Mokka θα διατίθεται με το νέο 1.6 CDTI turbo diesel 136 PS της Opel που θα αντικαταστήσει τον 1.7 diesel στη γκάμα του συγκεκριμένου μοντέλου. Προσφέρει περισσότερη ισχύ και ροπή από λιγότερα κυβικά εκατοστά και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση. Αποτελεί μέλος μιας νέας οικογένειας αλουμινένιων diesel της γερμανικής μάρκας, συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στάνταρ σύστημα Start/Stop, καταναλώνοντας 4,1 l/100 km στο μικτό κύκλο εκπέμποντας 109 g CO2/km ενώ πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6.

Advertisement

Ο νέος 2.0 CDTI στα Insignia και Zafira Tourer
Διαθέσιμος από το 2015, ο δίλιτρος turbo diesel νέας γενιάς, έχει ισχύ 170 PS και ροπή 40,8 kgm Nm. Είναι  προδιαγραφών Euro 6 αποδίδει σχεδόν 4% περισσότερη ιπποδύναμη και +14% ροπή από τη μονάδα που αντικαθιστά, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Μία αλουμινένια  κυλινδροκεφαλή νέας σχεδίασης που περιλαμβάνει ξεχωριστό πλαστικό καπάκι εκκεντροφόρων με απομονωμένη έδραση και τσιμούχα στεγανοποίησης, βελτιώνοντας την καταστολή θορύβων. Ο νέος 2.0 CDTI λειτουργεί καθαρά σαν βενζινοκινητήρας με το σύστημα Επιλεκτικής Αναγωγής Καυσαερίων Blue Injection  της Opel – Selective Catalytic Reduction (SCR).  Το Blue Injection είναι μία μετεπεξεργασία που αφαιρεί τα οξείδια του αζώτου (NOx) από τα καυσαέρια του κινητήρα. Μικρές ποσότητες AdBlue, ένα αβλαβές υγρό που αποτελείται από ουρία και νερό, ψεκάζονται στη ροή των καυσαερίων πριν από τον καταλύτη SCR και μετά από το φίλτρο μικροσωματιδίων – Diesel Particulate Filter (DPF). Το διάλυμα διασπάται άμεσα σε αμμωνία (NH3), που απορροφάται από τον καταλύτη SCR. Στη συνέχεια, τα οξείδια του αζώτου (NOx) των καυσαερίων μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς μέσω της χημικής αντίδρασης με την αμμωνία.